Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656470

Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja


Petrović-Sočo, Biserka
Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 123-138 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 656470 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja
(Characteristics of the Contemporary versus Traditional Early Education Curriculum)

Autori
Petrović-Sočo, Biserka

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 6 (2009), 1-2; 123-138

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
tradicionalni kurikulum; suvremeni kurikulum; biheviorizam; humanističko-razvojna koncepcija; učenje djece predškolske dobi
(traditional curriculum; contemporary curriculum; behaviourism; humanistic-developmental model; early age learning)

Sažetak
Polazi se od pojašnjenja stare i nove paradigme na kojima se utemeljuju kurikulumi ranoga odgoja. Dok tradicionalni kurikulum polazi od biheviorizma i poučavanja djece prenošenjem znanja, suvremeni kurikulum se utemeljuje na humanističko-razvojnoj koncepciji ranoga odgoja, usmjerenoj djetetu i su-konstruiranju znanja. U svezi s tim nadalje se paralelno prikazuju i uspoređuju značajke nekih dimenzija tradicionalnog i suvremenog kurikuluma kao što su: filozofija kurikuluma, svojstva tradicionalno i suvremeno organiziranog institucijskoga konteksta, socijalne interakcije, uloge odgojitelja, metode učenja, suradnje s roditeljima i drugih dimenzija te njihovo djelovanje na dječje ponašanje i učenje. Autorica se u radu zalaže za humanističko-razvojni kurikulum koji teži emancipaciji djece i odgojitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Biserka Petrović-Sočo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrović-Sočo, Biserka
Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja // Pedagogijska istraživanja, 6 (2009), 1-2; 123-138 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Petrović-Sočo, B. (2009) Značajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja. Pedagogijska istraživanja, 6 (1-2), 123-138.
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2009}, pages = {123-138}, keywords = {tradicionalni kurikulum, suvremeni kurikulum, biheviorizam, humanisti\v{c}ko-razvojna koncepcija, u\v{c}enje djece pred\v{s}kolske dobi}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Zna\v{c}ajke suvremenog naspram tradicionalnog kurikuluma ranog odgoja}, keyword = {tradicionalni kurikulum, suvremeni kurikulum, biheviorizam, humanisti\v{c}ko-razvojna koncepcija, u\v{c}enje djece pred\v{s}kolske dobi} }
@article{article, author = {Petrovi\'{c}-So\v{c}o, Biserka}, year = {2009}, pages = {123-138}, keywords = {traditional curriculum, contemporary curriculum, behaviourism, humanistic-developmental model, early age learning}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {6}, number = {1-2}, issn = {1334-7888}, title = {Characteristics of the Contemporary versus Traditional Early Education Curriculum}, keyword = {traditional curriculum, contemporary curriculum, behaviourism, humanistic-developmental model, early age learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font