Pregled bibliografske jedinice broj: 656292
NEKI TEORIJSKI ASPEKTI ZNANSTVENE TERMINOLOGIJE
NEKI TEORIJSKI ASPEKTI ZNANSTVENE TERMINOLOGIJE // TERMINOLOGIJA V ZNANOSTI: Prispevki k teoriji / Pediček, Franc (ur.).
Ljubljana: PEDAGOŠKI INŠTITUT PRI UNIVERZI EDVARDA KARDELJA V LJUBLJANI, 1984. str. 177-185 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 656292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NEKI TEORIJSKI ASPEKTI ZNANSTVENE TERMINOLOGIJE
(SOME THEORETICAL ASPECTS OF SCIENTIFIC TERMINOLOGY)
Autori
Bašić, Slavica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
TERMINOLOGIJA V ZNANOSTI: Prispevki k teoriji
/ Pediček, Franc - Ljubljana : PEDAGOŠKI INŠTITUT PRI UNIVERZI EDVARDA KARDELJA V LJUBLJANI, 1984, 177-185
Skup
MEĐUNARODNI ZNANSTVENI SKUP ˝TERMINOLOGIJA V ZNANOSTI. PRISPEVKI K TEORIJI˝
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 09.10.1985. - 11.10.1985
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
termin; terminologija; domaći i internacionalni termini; funkcije termina; terminološki i neterminološki leksik u pedagogiji
(term; terminology)
Sažetak
Rad predstavlja prilog rješavanju zadataka koji se imperativno nameću kako specijalistima tako i lingvistima, a to je obrada i vrednovanje znanstvene terminologije kako pojedinih znanstvenih disciplina tako i na razini znanstvenih područja (humanističkom, društvenom). Jezik pedagogije uglavnom nije istraživan i nije se radilo na uspostavljanju konvencija u uporabi pedagogijskih ključnih termina. Na srpsko-hrvatskom jezičnom području ne postoji aktivnost čiji bi predmet rada bio obrada (normiranje) upotrebe termina pojedinih terminosustava. Ta znanstvena tema okupila je stručnjake iz svih pedagogijskih disciplina i lingviste na zadatku usuglašavanja upotrebe i uspostavljanja empirijskih i normativnih definicija pedagogijskih pojmova. Ovaj rad predstavlja teorijske osnove interdisciplinarnom radu na pedagogijskoj terminologiji i polazište za vrednovanje pedagogijske terminologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija