Pregled bibliografske jedinice broj: 656212
Proces razvoja multimedijske računalne igre
Proces razvoja multimedijske računalne igre // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (2013), 1; 151-163 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 656212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces razvoja multimedijske računalne igre
(DEVELOPMENT OF MULTIMEDIA COMPUTER GAMES)
Autori
Gligora Marković, Maja ; Antić, Mario ; Rauker Koch, Marina
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci (1848-1299) 1
(2013), 1;
151-163
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
multimedija ; računalna igra ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D
(Multimedia ; computer game ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D)
Sažetak
U današnje vrijeme multimedijske računalne igre predstavljaju najčešći oblik digitalne zabave koja je uvelike zamijenila njene ostale oblike. Igre su ušle u sve pore svakodnevnog života i ne poznaju dobne granice. Razvoj takvog oblika zabave vrlo je zahtjevan jer multimedijski oblik obuhvaća integraciju videa, animacije, zvuka, teksta, pokretne i/ili nepokretne slike i, ono što je najvažnije i bez čega ne bi postojale, interakciju. Razvoj multimedijske računalne igre vrlo je složen posao i zahtijeva tim stručnjaka koji poznaju teoriju i praktične metode koje se koriste u razvoju, koji se služe profesionalnim alatima za razvoj multimedijskih računalnih igri. Proces razvoja današnjih multimedijskih računalnih igara obuhvaća i druga područja, kao što su psihologija, sociologija i dr., a ne samo područje informacijske tehnologije. Svrha rada je definirati multimedijsku računalnu igru kao pojam, opisati generacije razvoja i strukturu računalne igre, odabrani način razvoja, izvršiti analizu pristupa ovoj problematici prema demografskoj strukturi njezinih korisnika i prikazati cjelokupni proces razvoja računalne igre kroz sve faze. U prijeprodukcijskoj fazi opisan je put od ideje do dokumenta dizajna koji je potreban za početak izrade multimedijske računalne igre. U produkcijskoj fazi opisan je operativni dio razvoja i pripreme za izdavanje, a u postprodukcijskoj fazi opisane su aktivnosti vezane uz promociju i distribuciju multimedijske računalne igre kao proizvoda. Rad nudi i upoznavanje s tehnologijama i alatima kao što su 3D StudioMax i Unity 3D, potrebnim za izradu multimedijske računalne igre, na primjeru razvoja igre „Robot Wars“.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci