Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656212

Proces razvoja multimedijske računalne igre


Gligora Marković, Maja; Antić, Mario; Rauker Koch, Marina
Proces razvoja multimedijske računalne igre // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (2013), 1; 151-163 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 656212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces razvoja multimedijske računalne igre
(DEVELOPMENT OF MULTIMEDIA COMPUTER GAMES)

Autori
Gligora Marković, Maja ; Antić, Mario ; Rauker Koch, Marina

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci (1848-1299) 1 (2013), 1; 151-163

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
multimedija ; računalna igra ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D
(Multimedia ; computer game ; Robot Wars ; 3Ds Max ; Unity 3D)

Sažetak
U današnje vrijeme multimedijske računalne igre predstavljaju najčešći oblik digitalne zabave koja je uvelike zamijenila njene ostale oblike. Igre su ušle u sve pore svakodnevnog života i ne poznaju dobne granice. Razvoj takvog oblika zabave vrlo je zahtjevan jer multimedijski oblik obuhvaća integraciju videa, animacije, zvuka, teksta, pokretne i/ili nepokretne slike i, ono što je najvažnije i bez čega ne bi postojale, interakciju. Razvoj multimedijske računalne igre vrlo je složen posao i zahtijeva tim stručnjaka koji poznaju teoriju i praktične metode koje se koriste u razvoju, koji se služe profesionalnim alatima za razvoj multimedijskih računalnih igri. Proces razvoja današnjih multimedijskih računalnih igara obuhvaća i druga područja, kao što su psihologija, sociologija i dr., a ne samo područje informacijske tehnologije. Svrha rada je definirati multimedijsku računalnu igru kao pojam, opisati generacije razvoja i strukturu računalne igre, odabrani način razvoja, izvršiti analizu pristupa ovoj problematici prema demografskoj strukturi njezinih korisnika i prikazati cjelokupni proces razvoja računalne igre kroz sve faze. U prijeprodukcijskoj fazi opisan je put od ideje do dokumenta dizajna koji je potreban za početak izrade multimedijske računalne igre. U produkcijskoj fazi opisan je operativni dio razvoja i pripreme za izdavanje, a u postprodukcijskoj fazi opisane su aktivnosti vezane uz promociju i distribuciju multimedijske računalne igre kao proizvoda. Rad nudi i upoznavanje s tehnologijama i alatima kao što su 3D StudioMax i Unity 3D, potrebnim za izradu multimedijske računalne igre, na primjeru razvoja igre „Robot Wars“.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Citiraj ovu publikaciju:

Gligora Marković, Maja; Antić, Mario; Rauker Koch, Marina
Proces razvoja multimedijske računalne igre // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (2013), 1; 151-163 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Gligora Marković, M., Antić, M. & Rauker Koch, M. (2013) Proces razvoja multimedijske računalne igre. Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 1 (1), 151-163.
@article{article, author = {Gligora Markovi\'{c}, Maja and Anti\'{c}, Mario and Rauker Koch, Marina}, year = {2013}, pages = {151-163}, keywords = {multimedija, ra\v{c}unalna igra, Robot Wars, 3Ds Max, Unity 3D}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {Proces razvoja multimedijske ra\v{c}unalne igre}, keyword = {multimedija, ra\v{c}unalna igra, Robot Wars, 3Ds Max, Unity 3D} }
@article{article, author = {Gligora Markovi\'{c}, Maja and Anti\'{c}, Mario and Rauker Koch, Marina}, year = {2013}, pages = {151-163}, keywords = {Multimedia, computer game, Robot Wars, 3Ds Max, Unity 3D}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {DEVELOPMENT OF MULTIMEDIA COMPUTER GAMES}, keyword = {Multimedia, computer game, Robot Wars, 3Ds Max, Unity 3D} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font