Pregled bibliografske jedinice broj: 656051
Studirati s invaliditetom - model Medicinskog fakulteta Rijeka
Studirati s invaliditetom - model Medicinskog fakulteta Rijeka // »Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina« / Iva Rinčić, Martina Šendula-Pavelić (ur.).
Rijeka: Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Katedra za socijalnu medicinu i epidemiologiju Katedra za zdravstvenu njegu, 2013. str. 10-10 (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 656051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studirati s invaliditetom - model Medicinskog fakulteta Rijeka
(Studying with disabilities - model Medical Faculty of Rijeka)
Autori
Bošković, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
»Visoko obrazovanje za sve: perspektive podzastupljenih skupina«
/ Iva Rinčić, Martina Šendula-Pavelić - Rijeka : Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci Katedra za društvene i humanističke znanosti u medicini Katedra za socijalnu medicinu i epidemiologiju Katedra za zdravstvenu njegu, 2013, 10-10
ISBN
978-953-7957-02-5
Skup
15. riječki dani bioetike na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
studenti s invaliditetom; model; kvaliteta kademskog okruženja
(students with disabilities; the model; the quality of the learning environment)
Sažetak
U radu je dan prikaz dosadašnjih aktivnosti Medicinskog fakulteta u podizanju kvalitete akademskog okruženja za studente s invaliditetom. Prikazani su ciljevi i aktivnosti koje su preduvjet proširivanja sudjelovanja studenata s invaliditetom na našem učilištu. Ujedno, prikazan je model uključivanja studenata s invaliditetom. Prezentirana je inicijativa pokretanja Nacionalnog centar za visoko obrazovanje gluhih i nagluhih Republike Hrvatske kao i budući planovi u ostvarivanju strateških ciljeva našeg fakulteta u podizanju kvalitete življenja osoba s invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija