Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655958

Igra u nastavi hrvatskoga jezika


Kolaković, Sanja; Vuić, Božica
Igra u nastavi hrvatskoga jezika // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić, Izet ; Hasanagić, Anela (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog univerziteta u Zenici, 2012. str. 98-100 (demonstracija, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 655958 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igra u nastavi hrvatskoga jezika
(Games in Croatian Language Teaching)

Autori
Kolaković, Sanja ; Vuić, Božica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić, Izet ; Hasanagić, Anela - Zenica : Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog univerziteta u Zenici, 2012, 98-100

ISBN
978-9958-697-20-3

Skup
Teorija i praksa ranog odgoja

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 21.04.2012

Vrsta sudjelovanja
Demonstracija

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
jezična igra; didaktička igra; hrvatski jezik; motivacija; učitelji
(language games; didactic games; croatian language; motivation; teachers)

Sažetak
Igra je djetetova primarna i prirodna aktivnost. U predškolskoj dobi dijete kroz igru stječe prva samostalna iskustva u interakciji s okolinom. Povijesni pregled i analiza uloge igre u ontogenteskom i filogentskom razvoju upućuje na zaključak da je igra istodobno osobno i zajedničko stvaralačko iskustvo, način samospoznavanja i socijalizacije. Nastavnim planom i programom za osnovne škole (2006.) za nastavni predmet hrvatski jezik u poučavanju nastavnih sadržaja predviđa se uporaba didaktičke igre. Da bismo odgovorili na pitanje o korištenju didaktičke igre u nastavi hrvatskoga jezika od prvog do četvrtog razreda, provedeno je istraživanje kojemu je cilj bio utvrditi koje igre učitelji koriste u nastavi hrvatskoga jezika, u kojim vrstama nastavnih sati i u kojim nastavnim etapama. Istraživanje je provedeno na uzorku od 100 učitelja i učiteljica razredne nastave na području 6 županija (Karlovačka, Sisačko-moslavačka, Požeško- slavonska, Virovitičko-podravska, Zagrebačka i Brodsko-posavska), u 11 gradova (Zagreb, Karlovac, Vojnić, Petrinja, Sisak, Dvor, Kutina, Lipik, Požega, Virovitica i Nova Gradiška) te u 16 škola. Analiza dobivenih rezultata pokazuje da postoje značajne razlike u korištenju igara s obzirom na tip sata i s obzirom na dob i stručnu spremu učitelja i učiteljica. Igra je motivirajući čimbenik u usvajanju nastavnih sadržaja koji se tako naučeni trajno pamte. Jezične igre mogu biti prostor slobode i zajedništva učenika i učitelja u kreiranju novih načina učenja i poučavanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božica Vuić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolaković, Sanja; Vuić, Božica
Igra u nastavi hrvatskoga jezika // Teorija i praksa ranog odgoja / Pehlić, Izet ; Hasanagić, Anela (ur.).
Zenica: Odsjek za predškolski odgoj i obrazovanje islamskog pedagoškog univerziteta u Zenici, 2012. str. 98-100 (demonstracija, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kolaković, S. & Vuić, B. (2012) Igra u nastavi hrvatskoga jezika. U: Pehlić, I. & Hasanagić, A. (ur.)Teorija i praksa ranog odgoja.
@article{article, author = {Kolakovi\'{c}, Sanja and Vui\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {98-100}, keywords = {jezi\v{c}na igra, didakti\v{c}ka igra, hrvatski jezik, motivacija, u\v{c}itelji}, isbn = {978-9958-697-20-3}, title = {Igra u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {jezi\v{c}na igra, didakti\v{c}ka igra, hrvatski jezik, motivacija, u\v{c}itelji}, publisher = {Odsjek za pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje islamskog pedago\v{s}kog univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Kolakovi\'{c}, Sanja and Vui\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2012}, pages = {98-100}, keywords = {language games, didactic games, croatian language, motivation, teachers}, isbn = {978-9958-697-20-3}, title = {Games in Croatian Language Teaching}, keyword = {language games, didactic games, croatian language, motivation, teachers}, publisher = {Odsjek za pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje islamskog pedago\v{s}kog univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font