Pregled bibliografske jedinice broj: 655722
Prema kvalitetnijem svladavanju programskih sadržaja nastavnog predmeta Hrvatski jezik - rezultati istraživanja
Prema kvalitetnijem svladavanju programskih sadržaja nastavnog predmeta Hrvatski jezik - rezultati istraživanja // Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog / Šerbetar, Ivan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 171-181 (demonstracija, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 655722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prema kvalitetnijem svladavanju programskih sadržaja nastavnog predmeta Hrvatski jezik - rezultati istraživanja
(Towards the Quality in Mastering the Curriculum of the Croatian Language Teaching- Results of the Research)
Autori
Matijević, Nataša ; Vuić, Božica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Odgoj i obrazovanje između lokalnog i globalnog
/ Šerbetar, Ivan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 171-181
ISBN
978-953-7210-10-6
Skup
9. dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 29.10.2008
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
problemi svladavanja nastavnih sadržaja; programski sadržaji predmeta Hrvatski jezik; problemi komunikacije nastavnik/nastavnica-učenik/učenica; odnosi među učenicima; unapređenje nastavnog procesa
(problems in mastering the curriculum; Croatian language teaching curriculum; problems in communication between teachers and students; relations between students; improvement of the teaching process)
Sažetak
Sukladno vremenu u kojem živimo i srednjoškolsko obrazovanje suočava se brojnim novim izazovima. Tako je primjerice poznato da izvjestan broj učenika teže svladava srednjoškolske nastavne sadržaje. Uzroci tome su različite naravi te je osnovni cilj ovoga istraživanja spoznaja tih problema i njihovih uzroka među učeničkom populacijom Gimnazije Sisak. Posebnu pozornost obratili smo na programske sadržaje nastavnog predmeta Hrvatski jezik. Istraživanje je provedeno na uzorku od 212 ispitanika, metodom anonimnog strukturiranog upitnika. Rezultati istraživanja pružili su temeljni uvid u moguć teškoće u svladavanju programskih sadržaja nastavnih predmeta, s posebnim naglaskom na probleme na relaciji nastavnik-učenik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija