Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655521

Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju


Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 121-132 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)


CROSBI ID: 655521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
(Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting)

Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152 (2011), 1; 121-132

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni

Ključne riječi
terapijske interpretacije; psihodrama; psihoterapija; adolescent; okruženje
(therapeutic interpretations; psychodrama; psychotherapy; adolescent; setting)

Sažetak
Psihodrama je akcijski oblik grupne psihoterapije. Kao sredstvo izražavanja, osim verbalizacije, primjenjuje pokreta, te govor tijela. Ona je i najinterpretativnija metoda terapije budući da se interpretacija daje putem tzv. Režiranja scena i odigravanja problema. Psihodramska terapijsko-iskustvena grupa učenika sedmih/osmih razreda osnovne škole u Zagrebu, trajala je u kontinuitetu dvije školske godine. Rabile su se najčešće psihodramske interpretacije: dvojnik (dubl), zamjena uloga i zrcaljenje. Unatoč organizacijskim poteškoćama, u grupi je postignut stalni psihoterapijski setting unutar škole, što je članovima grupe pomagalo u emocionalnom sazrijevanju, pripremajući ih na stanovit način za život u svijetu odraslih. Ponavljanjem i odigravanjem sličnih tema smanjivala se anksioznost članova, a vježbanjem uloga i važnošću igre osnaživao se interpretativni karakter psihodramske seanse, čime su adolescenti stjecali korektivno emocionalno iskustvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 121-132 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
Mindoljević Drakulić, A. (2011) Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju. Napredak (Zagreb), 152 (1), 121-132.
@article{article, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2011}, pages = {121-132}, keywords = {terapijske interpretacije, psihodrama, psihoterapija, adolescent, okru\v{z}enje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u \v{s}kolskom okru\v{z}enju}, keyword = {terapijske interpretacije, psihodrama, psihoterapija, adolescent, okru\v{z}enje} }
@article{article, author = {Mindoljevi\'{c} Drakuli\'{c}, Aleksandra}, year = {2011}, pages = {121-132}, keywords = {therapeutic interpretations, psychodrama, psychotherapy, adolescent, setting}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {152}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting}, keyword = {therapeutic interpretations, psychodrama, psychotherapy, adolescent, setting} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font