Pregled bibliografske jedinice broj: 655521
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 121-132 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni rad, stručni)
CROSBI ID: 655521 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terapijske interpretacije u psihodrami s adolescentima u školskom okruženju
(Therapeutic interpretations in psychodrama with adolescents in a school setting)
Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 152
(2011), 1;
121-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni rad, stručni
Ključne riječi
terapijske interpretacije; psihodrama; psihoterapija; adolescent; okruženje
(therapeutic interpretations; psychodrama; psychotherapy; adolescent; setting)
Sažetak
Psihodrama je akcijski oblik grupne psihoterapije. Kao sredstvo izražavanja, osim verbalizacije, primjenjuje pokreta, te govor tijela. Ona je i najinterpretativnija metoda terapije budući da se interpretacija daje putem tzv. Režiranja scena i odigravanja problema. Psihodramska terapijsko-iskustvena grupa učenika sedmih/osmih razreda osnovne škole u Zagrebu, trajala je u kontinuitetu dvije školske godine. Rabile su se najčešće psihodramske interpretacije: dvojnik (dubl), zamjena uloga i zrcaljenje. Unatoč organizacijskim poteškoćama, u grupi je postignut stalni psihoterapijski setting unutar škole, što je članovima grupe pomagalo u emocionalnom sazrijevanju, pripremajući ih na stanovit način za život u svijetu odraslih. Ponavljanjem i odigravanjem sličnih tema smanjivala se anksioznost članova, a vježbanjem uloga i važnošću igre osnaživao se interpretativni karakter psihodramske seanse, čime su adolescenti stjecali korektivno emocionalno iskustvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Mindoljević Drakulić
(autor)