Pregled bibliografske jedinice broj: 655489
Povezanost ispitne anksioznosti s opsegom i karakteristikama ispitnih iskustava
Povezanost ispitne anksioznosti s opsegom i karakteristikama ispitnih iskustava, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 655489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost ispitne anksioznosti s opsegom i karakteristikama ispitnih iskustava
(Test anxiety in correlation with extent and characteristics of test-taking experiences)
Autori
Domac, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
20.06
Godina
2013
Stranica
57
Mentor
Sablić, Marija
Neposredni voditelj
Rački, Željko
Ključne riječi
ispitna anksioznost; akademski uspjeh; suočavanje s ispitnom situacjom
(test anxiety; academic success; coping with test situation)
Sažetak
Cilj je ovog istraživanja bio istražiti povezanost ispitne anksioznosti s opsegom i karakteristikama ispitnih iskustava koje student stječe tijekom svog studiranja. Mjerni instrumenti u ovom istraživanju su Skala suočavanja s ispitnom situacijom i Upitnik ispitne anksioznosti te pitanja vezana za akademski uspjeh, položenost ispita i samoprocjena uspješnosti. Utvrđeno je kako se ispitna anksioznost razlikuje s obzirom na godine studiranja. Pokazalo se kako se studenti s godinama studiranja okreću onim strategijama koje im pomažu da polože ispit, tj. na one koje su usmjerene na rješavanje problema, a sve manje koriste strategije koje im ne pomažu pri polaganju ispita. Također se pokazalo kako se dvokomponentni model ispitne anksioznosti, a koji se sastoji od emocionalnosti (pobuđenost autonomnog živčanog sustava) i brige (neadekvatni kognitivni procesi), odražava na akademski uspjeh studenata i na osobnu samoprocjenu uspješnosti tijekom studiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek