Pregled bibliografske jedinice broj: 655479
Samoprocjena i vršnjačka procjena govorničkog samopouzdanja budućih učitelja razredne nastave
Samoprocjena i vršnjačka procjena govorničkog samopouzdanja budućih učitelja razredne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 655479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena i vršnjačka procjena govorničkog samopouzdanja budućih učitelja razredne nastave
(Self- and peer-assessed oratory confidence of future 1.-4. grade teachers)
Autori
Šijačić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
20.06
Godina
2013
Stranica
54
Mentor
Sablić, Marija
Neposredni voditelj
Rački, Željko
Ključne riječi
retorika; govorničko samopouzdanje; strah od javnog nastupa
(rhetoric; oratory confidence; fear of public performance)
Sažetak
Cilj je istraživanja utvrditi povezanosti i razlike samoprocjena i vršnjačkih procjena govorničkog samopouzdanja budućih učitelja razredne nastave. Uzorak ispitanika je 65 studenata Učiteljskog studija 5. godine u Osijeku (medijan dobi je 23 godine) koji su odgovarali na pitanja u anketama zaokruživanjem odgovora. Dobiveni rezultati pokazuju da su vršnjačka procjena govorničkog samopouzdanja i samoprocjena pozitivno, umjereno visoko i statistički značajno povezane. Na pitanje je li dobar govornik ujedno i dobar učitelj, odgovoreno je potvrdno uz nužno razumijevanje da je samopouzdanje u situacijama javnoga govorenja i to govorenja koje je tečno, rječito, jasno, razgovijetno i književno pravilno, samo jedan dio, ali važan i statistički značajan dio učinkovitosti učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek