Pregled bibliografske jedinice broj: 655267
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 115-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 655267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja
(The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 115-119
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
partnerski odnos škole i roditelja; prava djece; razvoj demokracije; kompetencije roditelja i školskih djelatnika; održivi razvoj
(partner relationship between school and parents; children's rights; development of democracy; competencies of parents and school employees; sustainable development)
Sažetak
Roditelji školske djece u Hrvatskoj većinom imaju premalo ili nimalo mogućnosti sudjelovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece. S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece dužni su ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to se najbolje može ostvariti njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece najbolje bi se postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partenrski odnosi škole i roditelja. To ne znači samo ostvarenu suradnju, nego i ostvarenu demokraciju na razini škole i šire na općoj društvenoj razini. Rezultati istraživanja, nažalost, sustavno pokazuju da je ovaj segment rada hrvatskih škola često najslabije razvijen i onaj kojega je teško razvijati. Uduga roditelja Korak po korak ostvaruje projekt Škola otvorena roditeljima s ciljem senzibilizacije roditelja i školskih djelatnika na nužnost aktivnog angažmana, ostvarivanja partnerstva škole i roditelja kroz konkretne akcije te razvijanja kompetencija za pokretanje daljnjih akcija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA