Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655267

Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja


Nikčević-Milković, Anela
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 115-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 655267 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja
(The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development)

Autori
Nikčević-Milković, Anela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 115-119

ISBN
978-953-98445-4-5

Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj

Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2008

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
partnerski odnos škole i roditelja; prava djece; razvoj demokracije; kompetencije roditelja i školskih djelatnika; održivi razvoj
(partner relationship between school and parents; children's rights; development of democracy; competencies of parents and school employees; sustainable development)

Sažetak
Roditelji školske djece u Hrvatskoj većinom imaju premalo ili nimalo mogućnosti sudjelovanja u donošenju odluka u školi i lokalnoj zajednici za dobrobit njihove djece. S druge strane, roditelji i svi koji se brinu za dobrobit djece dužni su ostvarivati prava djece na najbolji mogući način, a to se najbolje može ostvariti njihovom zajedničkom, otvorenom i ravnopravnom komunikacijom. U školskom kontekstu, ostvarivanje prava djece najbolje bi se postizalo kada bi se uspjeli ostvariti pravi partenrski odnosi škole i roditelja. To ne znači samo ostvarenu suradnju, nego i ostvarenu demokraciju na razini škole i šire na općoj društvenoj razini. Rezultati istraživanja, nažalost, sustavno pokazuju da je ovaj segment rada hrvatskih škola često najslabije razvijen i onaj kojega je teško razvijati. Uduga roditelja Korak po korak ostvaruje projekt Škola otvorena roditeljima s ciljem senzibilizacije roditelja i školskih djelatnika na nužnost aktivnog angažmana, ostvarivanja partnerstva škole i roditelja kroz konkretne akcije te razvijanja kompetencija za pokretanje daljnjih akcija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela
Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 115-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Nikčević-Milković, A. (2008) Projekt „Škola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva škole i roditelja kao pretpostavke održivog razvoja. U: Uzelac, V., Vujičić, L. & Boneta, Ž. (ur.)Cjeloživotno učenje za održivi razvoj : zbornik radova. Sv. 3 = Lifelong learning for sustainable development : proceedings, Vol. 3.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela}, year = {2008}, pages = {115-119}, keywords = {partnerski odnos \v{s}kole i roditelja, prava djece, razvoj demokracije, kompetencije roditelja i \v{s}kolskih djelatnika, odr\v{z}ivi razvoj}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {Projekt „\v{S}kola otvorena roditeljima“ u cilju ostvarenja partnerstva \v{s}kole i roditelja kao pretpostavke odr\v{z}ivog razvoja}, keyword = {partnerski odnos \v{s}kole i roditelja, prava djece, razvoj demokracije, kompetencije roditelja i \v{s}kolskih djelatnika, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela}, year = {2008}, pages = {115-119}, keywords = {partner relationship between school and parents, children's rights, development of democracy, competencies of parents and school employees, sustainable development}, isbn = {978-953-98445-4-5}, title = {The project "School open to parents" in the context of the school-parents cooperation as a prerequisite for sustainable development}, keyword = {partner relationship between school and parents, children's rights, development of democracy, competencies of parents and school employees, sustainable development}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {NP Plitvi\v{c}ka jezera, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font