Pregled bibliografske jedinice broj: 655237
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 655237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu
(Marketing communication on mobile devices in B2C market)
Autori
Rendulić, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
09.10
Godina
2012
Stranica
36
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
marketing; mobilne platforme; B2C tržište
(marketing; mobile devices; B2C market)
Sažetak
Cilj rada bilo je sustavno predstavljanje trenutačne situacije na B2C tržištu vezanom uz sadržaj, pristupe i rasprostranjenost primjene marketinške komunikacije putem mobilnih uređaja. Radom je utvrđeno kako mobilna marketinška komunikacija nije ograničena potencijalom oglašavanja, već omogućava nove oblike promocije temeljem personalizirane interaktivne komunikacije s potrošačima. Istodobno, utvrdilo se pitanje problematike vezano uz instrumente metrike odnosno mjerljivosti učinka specifičnih mobilnih marketinških metoda. Zaključno se prikazalo da mobilni marketing i prikazane metode zasigurno tek pronalaze svoju masovnu primjenu unutar marketinških aktivnosti na B2C tržištu, ali uz dominantno pozitivnu budućnost primjene. Glavna prepreka u radu prikazana je temeljem potrebe podizanja razine svijesti i obrazovanosti potrošača, te relativno visoke cijene internetskog prometa za neka tržišta, a savladavanje navedenih prepreka otvorilo bi mogućnost ostvarivanja kvalitetnijih komunikacijskih rezultata na prikazanom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija