Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655237

Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu


Rendulić, Dejan
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 655237 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu
(Marketing communication on mobile devices in B2C market)

Autori
Rendulić, Dejan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
09.10

Godina
2012

Stranica
36

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
marketing; mobilne platforme; B2C tržište
(marketing; mobile devices; B2C market)

Sažetak
Cilj rada bilo je sustavno predstavljanje trenutačne situacije na B2C tržištu vezanom uz sadržaj, pristupe i rasprostranjenost primjene marketinške komunikacije putem mobilnih uređaja. Radom je utvrđeno kako mobilna marketinška komunikacija nije ograničena potencijalom oglašavanja, već omogućava nove oblike promocije temeljem personalizirane interaktivne komunikacije s potrošačima. Istodobno, utvrdilo se pitanje problematike vezano uz instrumente metrike odnosno mjerljivosti učinka specifičnih mobilnih marketinških metoda. Zaključno se prikazalo da mobilni marketing i prikazane metode zasigurno tek pronalaze svoju masovnu primjenu unutar marketinških aktivnosti na B2C tržištu, ali uz dominantno pozitivnu budućnost primjene. Glavna prepreka u radu prikazana je temeljem potrebe podizanja razine svijesti i obrazovanosti potrošača, te relativno visoke cijene internetskog prometa za neka tržišta, a savladavanje navedenih prepreka otvorilo bi mogućnost ostvarivanja kvalitetnijih komunikacijskih rezultata na prikazanom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rendulić, Dejan
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Rendulić, D. (2012) 'Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Renduli\'{c}, Dejan}, year = {2012}, pages = {36}, keywords = {marketing, mobilne platforme, B2C tr\v{z}i\v{s}te}, title = {Marketin\v{s}ka komunikacija putem mobilnih ure\djaja na B2C tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {marketing, mobilne platforme, B2C tr\v{z}i\v{s}te}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Renduli\'{c}, Dejan}, year = {2012}, pages = {36}, keywords = {marketing, mobile devices, B2C market}, title = {Marketing communication on mobile devices in B2C market}, keyword = {marketing, mobile devices, B2C market}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font