Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655228

Jingle kao dio identiteta marke


Kurić, Ela
Jingle kao dio identiteta marke, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 655228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jingle kao dio identiteta marke
(Jingle as a part of the brand identty)

Autori
Kurić, Ela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
35

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
jingle; marka; identitet marke; imidž marke; elementi marke
(jingle; brand; brand identity; brand image; brand elements)

Sažetak
Predmet završnog rada je jingle kao specifični dio identiteta marke proizvoda. Cilj rada je objasniti pojmove marka, identitet marke, audio branding te jingle kao dio identiteta marke. U radu je pobliže objašnjen jingle i njegova povijest, razvoj te razlozi korištenja. U praktičnom dijelu rada navedeni su primjeri poduzeća iz različitih djelatnosti koja su koristila i koriste jingle kao dio identiteta marke. Primjerima je prikazano kako različita poduzeća u praksi koriste jingle, kako ga usklađuju s ostalim elementima marke te kako jingle utječe na kreiranje poznatosti marke i asocijacijama na marku. Prednosti jinglova su brzina, zabavnost i kratkoća. Jingleovi su se održali usprkos evoluciji medija te su brojnim markama omogućili bolju prepoznatljivost.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kurić, Ela
Jingle kao dio identiteta marke, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Kurić, E. (2013) 'Jingle kao dio identiteta marke', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuri\'{c}, Ela}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {jingle, marka, identitet marke, imid\v{z} marke, elementi marke}, title = {Jingle kao dio identiteta marke}, keyword = {jingle, marka, identitet marke, imid\v{z} marke, elementi marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuri\'{c}, Ela}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {jingle, brand, brand identity, brand image, brand elements}, title = {Jingle as a part of the brand identty}, keyword = {jingle, brand, brand identity, brand image, brand elements}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font