Pregled bibliografske jedinice broj: 655228
Jingle kao dio identiteta marke
Jingle kao dio identiteta marke, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 655228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jingle kao dio identiteta marke
(Jingle as a part of the brand identty)
Autori
Kurić, Ela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
35
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
jingle; marka; identitet marke; imidž marke; elementi marke
(jingle; brand; brand identity; brand image; brand elements)
Sažetak
Predmet završnog rada je jingle kao specifični dio identiteta marke proizvoda. Cilj rada je objasniti pojmove marka, identitet marke, audio branding te jingle kao dio identiteta marke. U radu je pobliže objašnjen jingle i njegova povijest, razvoj te razlozi korištenja. U praktičnom dijelu rada navedeni su primjeri poduzeća iz različitih djelatnosti koja su koristila i koriste jingle kao dio identiteta marke. Primjerima je prikazano kako različita poduzeća u praksi koriste jingle, kako ga usklađuju s ostalim elementima marke te kako jingle utječe na kreiranje poznatosti marke i asocijacijama na marku. Prednosti jinglova su brzina, zabavnost i kratkoća. Jingleovi su se održali usprkos evoluciji medija te su brojnim markama omogućili bolju prepoznatljivost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija