Pregled bibliografske jedinice broj: 655017
Zadaci s dijeljenjem stavljeni u kontekst
Zadaci s dijeljenjem stavljeni u kontekst // Matematika i škola, 71 (2013), 4-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 655017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadaci s dijeljenjem stavljeni u kontekst
(Division problems in different context situations)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 71
(2013);
4-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava matematike; dijeljenje; tekstualni zadaci
(mathematics education; division; word problems)
Sažetak
Članak ukazuje na probleme koje učenici mogu imati kod zadataka s dijeljenjem stavljeni u kontekst. Kontekst može određivati je li konačno rješenje problema nepotpuni količnik ili njegov sljedbenik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija