Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 654243

Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi


Nikčević-Milković, Anela; Rukavina, Maja; Galić, Maja
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2011), 25; 108-121 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 654243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi
(The use and efficiency of games in the class teaching)

Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja ; Galić, Maja

Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 1 (2011), 25; 108-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
igra u razrednoj nastavi; korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta; učitelja različitih godina staža i stručne spreme; vrste igara u razrednoj nastavi
(games in the class; use of games by teachers from various places (towns and villages); teachers with university/college degrees and different level of experience; types of games in the class)

Sažetak
Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima, natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli. Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom. Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje koriste u razrednoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Nikčević-Milković, Anela; Rukavina, Maja; Galić, Maja
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2011), 25; 108-121 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Nikčević-Milković, A., Rukavina, M. & Galić, M. (2011) Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi. Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (25), 108-121.
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Rukavina, Maja and Gali\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {108-121}, keywords = {igra u razrednoj nastavi, kori\v{s}tenje igre u razrednoj nastavi u\v{c}itelja iz gradova i mjesta, u\v{c}itelja razli\v{c}itih godina sta\v{z}a i stru\v{c}ne spreme, vrste igara u razrednoj nastavi}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {1}, number = {25}, issn = {0044-4855}, title = {Kori\v{s}tenje i u\v{c}inkovitost igre u razrednoj nastavi}, keyword = {igra u razrednoj nastavi, kori\v{s}tenje igre u razrednoj nastavi u\v{c}itelja iz gradova i mjesta, u\v{c}itelja razli\v{c}itih godina sta\v{z}a i stru\v{c}ne spreme, vrste igara u razrednoj nastavi} }
@article{article, author = {Nik\v{c}evi\'{c}-Milkovi\'{c}, Anela and Rukavina, Maja and Gali\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {108-121}, keywords = {games in the class, use of games by teachers from various places (towns and villages), teachers with university/college degrees and different level of experience, types of games in the class}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola : \v{c}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {1}, number = {25}, issn = {0044-4855}, title = {The use and efficiency of games in the class teaching}, keyword = {games in the class, use of games by teachers from various places (towns and villages), teachers with university/college degrees and different level of experience, types of games in the class} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA
  • EBSCO
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font