Pregled bibliografske jedinice broj: 654243
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 1 (2011), 25; 108-121 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 654243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi
(The use and efficiency of games in the class teaching)
Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Rukavina, Maja ; Galić, Maja
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 1
(2011), 25;
108-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
igra u razrednoj nastavi; korištenje igre u razrednoj nastavi učitelja iz gradova i mjesta; učitelja različitih godina staža i stručne spreme; vrste igara u razrednoj nastavi
(games in the class; use of games by teachers from various places (towns and villages); teachers with university/college degrees and different level of experience; types of games in the class)
Sažetak
Istraživanje koje smo proveli potvrdilo je korištenje i učinkovitost igre u razrednoj nastavi. Učitelji razredne nastave igru u nastavi najviše koriste više puta tjedno. Učiteljima su se sljedeće igre pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi: igre asocijacija, igre riječima, natjecateljske igre, matematičke igre, križaljke i rebusi. Učenici najviše vole igre asocijacija i natjecateljske igre. Učitelji igre najviše koriste u uvodnom i završnom dijelu sata. Učitelji iz gradova igru koriste u svim školskim predmetima. Učitelji s manje godina staža navode veći broj igara koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi, dok učitelji s više godina staža znaju i koriste veći broj igara povezanih sa zavičajem u kojem smo istraživanje proveli. Učitelji s visokom stručnom spremom navode veći broj igara koje koriste i koje su im se pokazale učinkovitima u razrednoj nastavi u odnosu na učitelje s višom stručnom spremom. Učitelji s višom stručnom spremom više ističu natjecateljske i zavičajne igre kao one koje koriste u razrednoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA
- EBSCO
- Hrčak