Pregled bibliografske jedinice broj: 654014
Različiti modeli u poučavanju fizike
Različiti modeli u poučavanju fizike // Zbornik radova VII. Hrvatskog simpozija nastave fizike / Pećina, Planinka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 114-118 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 654014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Različiti modeli u poučavanju fizike
(Different models for teaching physics)
Autori
Jovanovski, Verica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova VII. Hrvatskog simpozija nastave fizike
/ Pećina, Planinka - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 114-118
ISBN
953-98955-1-0
Skup
7. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Istraživačka; kreativna; nastava; fizika
(Research; creative; teaching; physics)
Sažetak
Stvaranje eksperimentalnog okruženja pomaže učenicima u boljem razumijevanju fizikalnih zakonitosti. Učenici stvaraju vlastite postupke u izvođenju eksperimenta i opravdavaju svoju interpretaciju. Nastavnik kritičkim slušanjem učenikova izlaganja usmjerava na argumentiranje i znanstveno objašnjenje. Ovaj način omogućuje uspostavljanje povjerenja i otvorenost učioničke atmosfere.
Izvorni jezik
Hrvatski