Pregled bibliografske jedinice broj: 652779
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti // Prema kvalitetnoj školi, Zbornik radova znanstveno - stručni skup s međunarodnom suradnjom, 6. Dani osnovne škole Splitsko - dalmatinske županije / Ivon Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008. str. 169-179 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652779 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trodimenzionalno oblikovanje u kontekstu planiranja likovnih aktivnosti
(Three-dimensional Modelling in the Context of planning Art Activities)
Autori
Kuščević Dubravka, Brajčić Marija, Smoljko Kristina.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Prema kvalitetnoj školi, Zbornik radova znanstveno - stručni skup s međunarodnom suradnjom, 6. Dani osnovne škole Splitsko - dalmatinske županije
/ Ivon Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2008, 169-179
Skup
Prema kvalitetnoj školi
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 24.04.2008. - 25.04.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
trodimenzionalno oblikovanje; modeliranje; planiranje; likovne aktivnosti
(Three-dimensional modelling; planning; art activities)
Sažetak
U članku se razmatra problematika trodimenzionalnog oblikovanja unutar nastave likovne kulture u nižim razredima osnovne škole. U teorijskom dijelu rada problematizira se potreba planiranja većeg broja sati trodimenzionalnog oblikovanja u operativnim programima nastave likovne kulture, dok se u empirijskom dijelu rada donose rezultati učeničke procjene trodimenzionalnog oblikovanja u likovnoj nastavi. Rezultati pokazuju kako se trodimenzionalno oblikovanje u likovnoj nastavi rijetko realizira o čemu svjedoči 86% anketiranih učenika, a 90.6% učenika željelo bi češće oblikovati na satima likovne kulture. Od likovnih tehnika trodimenzionalnog oblikovanja učenici najviše preferiraju glinamol i plastelin, a upravo te tehnike učitelji i najviše koriste u trodimenzionalnom oblikovanju. Od likovnih područja rada učenici jednako preferiraju slikanje i trodimenzionalno oblikovanje, stoga se apelira na veću zastupljenost takva načina rada u planiranju likovnih aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija