Pregled bibliografske jedinice broj: 652702
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 633-644 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 652702 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pripremljenost učitelja razredne nastave za rad s učenicima s poteškoćama, implikacije u nastavi likovne kulture i matematike
(Preparedness of junior grade teachers to work with students with disabilities implications for teaching arts and mathematics)
Autori
Kuščević, Dubravka ; Mišurac Zorica, Irena ; Brajčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013, 633-644
Skup
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.06.2013. - 23.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učenici s poteškoćama ; učitelji ; Matematika ; Likovna kultura
(pupils with disabilities ; teachers ; Mathematics ; Visual Arts)
Sažetak
U razrednim odjeljenjima osnovnih škola sve se više uz učenike koji nemaju razvojnih poteškoća susreću učenici sa specifičnim poteškoćama u učenju, te specifičnim poremećajima u ponašanju i kontroli svoga ponašanja. Uz tradicionalnu ulogu učitelja koja se temelji na planskom ostvarivanju ciljeva i zadataka pojedinih nastavnih predmeta sve se više ističe i uočava nova uloga učitelja u prepoznavanju i pomoći učenicima s različitim razvojnim poteškoćama koji teško usvajaju predviđene nastavne sadržaje. Adekvatan pristup učenicima s poteškoćama u pružanju pomoći, zahtjeva nove kompetencije učitelja, stoga je neophodno istaknuti važnost edukacije učitelja u pristupima učenicima s poteškoćama u različitim nastavnim predmetima. Ovim istraživanjem s učitelja razredne nastave utvrdili smo koliko se učitelji razredne nastave osjećaju pripremljenima za rad s učenicima s poteškoćama unutar nastavnih predmeta Matematika i Likovna kultura. Smatramo kako će rezultati ovoga istraživanja poboljšati edukaciju studenata Filozofskog fakulteta u Splitu u okviru metodika nastave Matematike i Likovne kulture
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
177-0000000-3326 - TITIUS: Porječje Krke - baština i sociokulturni razvoj
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu