Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 650045

Sklonost kupovini i traženje uzbuđenja


Milić, Tamara
Sklonost kupovini i traženje uzbuđenja, 2007., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 650045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sklonost kupovini i traženje uzbuđenja
(Consumer tendency and sensation seeking)

Autori
Milić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
21.06

Godina
2007

Stranica
35

Mentor
Čorkalo Biruški, Dinka

Ključne riječi
potrošako ponašanje; sklonost kupovini; impulzivna kupovina; traženje uzbuđenja
(consumer bihevior; consumer tendency; impulsive buying; sensation seeking)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost sklonosti kupovini sa osobinom traženja uzbuđenja. Također, istraživanjem se željelo saznati koje proizvode sudionici najčeće neplanirano kupuju i razlikuju li se takve kupnje s obzirom na spol sudionika. Mjerni instrumenti korišteni u ovom istraživanju su Skala traženja uzbuđenja, Skala sklonosti kupovini, konstruirana za potrebe našeg istraživanja, pitanja vezana za demografske karakteristike sudionika i proizvode koje sudionici najčeće neplanirano kupuju. Provjera faktorske strukture Skale sklonosti kupovini pokazala je da se ona sastoji od 2 nezavisna faktora, impulzivne kupovine i situacijskog faktora, stoga smo provjerili povezanost osobine traženja uzbuđenja s oba faktora.Utvrđena je niska pozitivna povezanost osobine traženja uzbuđenja sa sklonosti impulzivnoj kupovini. Nije utvrđena statistički značajna povezanost situacijskog faktora s osobinom traženja uzbuđenja. Sudionici najčeće impulzivno (neplanirano) kupuju sljedeće proizvode: odjeću, hranu, kozmetiku, piće, obuću, nakit, pribor za fakultet, bon za mobitel, knjige, časopise i CD-e. Sudionice i sudionici razlikuju se u redoslijedu proizvoda koje najčeće impulzivno kupuju. Studentice tako najčeće kupuju odjeću, zatim kozmetiku, pa hranu, dok studenti na prvom mjestu ističu hranu, zatim odjeću i ostalo (sportsku opremu, tehniku).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dinka Čorkalo Biruški (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milić, Tamara
Sklonost kupovini i traženje uzbuđenja, 2007., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Milić, T. (2007) 'Sklonost kupovini i traženje uzbuđenja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mili\'{c}, Tamara}, year = {2007}, pages = {35}, keywords = {potro\v{s}ako pona\v{s}anje, sklonost kupovini, impulzivna kupovina, tra\v{z}enje uzbu\djenja}, title = {Sklonost kupovini i tra\v{z}enje uzbu\djenja}, keyword = {potro\v{s}ako pona\v{s}anje, sklonost kupovini, impulzivna kupovina, tra\v{z}enje uzbu\djenja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mili\'{c}, Tamara}, year = {2007}, pages = {35}, keywords = {consumer bihevior, consumer tendency, impulsive buying, sensation seeking}, title = {Consumer tendency and sensation seeking}, keyword = {consumer bihevior, consumer tendency, impulsive buying, sensation seeking}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font