Pregled bibliografske jedinice broj: 649871
Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Individualizacija rada u području obuke neplivača : zbornik radova / Ružić, Elida (ur.).
Rijeka: druga kineziologa grada Rijeke, 2012. str. 61-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 649871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja na znanje plivanja kod studenata Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(Analysis of impact on swimming knowledge among students of Faculty of Science on University of Zagreb)
Autori
Fučkar Reichel, Ksenija ; Gošnik, Jelka ; Špehar, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Individualizacija rada u području obuke neplivača : zbornik radova
/ Ružić, Elida - Rijeka : Druga kineziologa grada Rijeke, 2012, 61-65
Skup
12. hrvatsko savjetovanje o obuci neplivača
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.10.2012. - 20.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
utjecaj; plivačko znanje; studenti
(influence; swimming knowledge; male students)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi utjecaj nekih osoba na znaje plivanja tijekom odrastanja kod studentica i studenata. Pretpostavka je da osobe koje okružuju dijete u dobra odrastanja ne utječu u jednakoj mjeri na znanje plivanja te smo željeli utvrditi tko i koliko ima utjecaj na znanje plivanja. Ponuđene varijable su: roditelji, baka i djed, sestra i/ili brat, prijatelji, profesori u osnovnoj školi, profesori u srednjoj školi i učitelji u školi plivanja. Također smo željeli utvrditi postoji li statistički značajna razlika između studentica i studenata. Istraživanje je provedeno na uzorku od ukupno 574 studenta ( 372 (64, 81%) studentica i 195 (33, 97%) studenata) prve godine Prirodoslovno- matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Iz rezultata je vidljivo da roditelji imaju najveći utjecaj na znanje plivanja kako na ukupnu populaciju tako i promatrano odvojeno za žensku i mušku populaciju studenata nakon čega slijede prijatelji (srednje vrijednosti utjecaja 1, 89 za studentice i 2, 37 za studente). Rezultati t testa su pokazali da je jedina statistički značajna razlika na razini značajnosti p<0, 05 između studenata i studentica nađena za utjecaj braće i sestara na znanje plivanja. Rezultati Newman-Keuls testa kojim je testirana razlika između utjecaja pojedinih osoba na znanje plivanja ukupne populacije studenata su pokazali statistički značajnu razliku između utjecaja većine osoba uz izuzetak razlike između utjecaja sestra i/ili brat i prijatelja (p=0.991867).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
034-0342282-2325 - Značaj razine tjelesne aktivnosti u prevenciji kroničnih srčanožilnih bolesti (Mišigoj-Duraković, Marjeta, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelka Gošnik
(autor)