Pregled bibliografske jedinice broj: 648936
Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece // Metodički ogledi, 20 (2013), 1; 117-135 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 648936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Kataloga ciljeva učenja u procjeni kompetencija predškolske djece
(Use of the Catalogue of learning objectives in an assessment of competences in preschool children)
Autori
Sindik, Joško ; Šunjić, Ivana ; Čosić, Ana ; Budisavljević, Tamara
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 20
(2013), 1;
117-135
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
predškolska djeca; dječje kompetencije; spremnost za školu
(preschool children; children’s competences; school readiness)
Sažetak
Provjerili smo primjenljivost pristupa dječjim kompetencijama iz dječjeg vrtića u kantonu Bern u Švicarskoj na uzorku djece školskih obveznika u odgojnim skupinama dječjeg vrtića „Trnoružica“ u Zagrebu, primjenom skale procjene Katalog ciljeva učenja. Utvrđeno je da su pojedine vrste kompetencija u podjednakoj mjeri razvijene kod djece. Također nismo pronašli statistički značajne razlike između dječaka i djevojčica u izraženosti pojedinih kompetencija. Pronašli smo statistički značajne razlike između pojedinih odgojnih grupa u razvijenosti pojedinih kompetencija, kao i u ukupnom rezultatu na Katalogu ciljeva učenja. Mogućnost generalizacije rezultata ovog istraživanja je ograničena, prvenstveno zbog malog i namjernog uzorka sudionika. Pretpostavljamo da bi Katalog ciljeva učenja mogao biti koristan u praktičnom radu odgojitelja, uz neka metrijska poboljšanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za antropologiju
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher’s Index
- Electronic Journals Online Library (EJOL)
- Directory of Open Access Journals (DO AJ)