Pregled bibliografske jedinice broj: 648370
Kako učiniti nastavu stranih jezika s mlađom djecom još uspješnijom
Kako učiniti nastavu stranih jezika s mlađom djecom još uspješnijom // Dijete i jezik danas : dijete i učenje hrvatskog jezika : dijete i učenje stranog jezika : zbornik radova s međunarodnog stručnog i znanstvenog skupa u europskoj godini jezika / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 139-147
CROSBI ID: 648370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učiniti nastavu stranih jezika s mlađom djecom još uspješnijom
(How to Make Foreign Langage Teaching to Young Learners More Effective)
Autori
Petrović, Elvira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dijete i jezik danas : dijete i učenje hrvatskog jezika : dijete i učenje stranog jezika : zbornik radova s međunarodnog stručnog i znanstvenog skupa u europskoj godini jezika
Urednik/ci
Vodopija, Irena
Izdavač
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2002
Raspon stranica
139-147
ISBN
953-6965-00-3
Ključne riječi
potreba učenja stranbih jezika, mlađi učenici stranih jezika, utjecaj roditelja na mlađe učenike, nastava stranih jezika u dječjim vrtićima, korištenje materinjeg jezika u nastavi stranog, obrazovanje nastavnika za rad s mlađim učenicima
(need for FL teaching, young FL learners, parents’ influence on young learners, teaching FL in kindergartens, use of mother tounge in FL teaching, training of teachers for teaching young learners)
Sažetak
Iako se može zapaziti da je u posljednjih nekoliko godina u Osijeku veliki broj učenika predškolske i rane školske dobi uključen u neki oblik nastave stranih jezika, rezultati koji se postižu tom nastavom nisu uvijek zadovoljavajući. Uzroci tome često mogu biti nedovoljna obaviještenost roditelja, školskih uprava ili samih nastavnika stranih jezika o procesu učenja i usvajanja stranoga jezika u mlađoj dobi ili, još češće, zanemarivanje osnovnih uvjeta nužnih za aktiviranje tog procesa. U članku su iznesena neka mišljenja o problemima nastave stranih jezika s učenicima predškolske i rane školske dobi, koja se temelje na dugogodišnjem praćenju te nastave u Osijeku. Također su navedeni i neki prijedlozi za rješavanje tih problema u svrhu poboljšanja nastave stranih jezika s učenicima mlađe dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija