Pregled bibliografske jedinice broj: 648349
Učenje stranog jezika kao predmet znanstvenih istraživanja
Učenje stranog jezika kao predmet znanstvenih istraživanja // Zbornik Pedagoškog fakulteta. Humanističke i društvene znanosti (Osijek), 1 (1985), 165-174 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 648349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranog jezika kao predmet znanstvenih istraživanja
(Research on Foreign Language Learning)
Autori
Petrović, Elvira
Izvornik
Zbornik Pedagoškog fakulteta. Humanističke i društvene znanosti (Osijek) (0352-6151) 1
(1985);
165-174
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
metode podučavanja stranih jezika; nastavne tehnike; dob učenika; motivacija; utjecaj materinskog jezika; analiza pogrešaka; nastavnik stranog jezika
(FL teaching methods; teaching procedures; students’ age; motivation; mother tongue interference; error analysis; FL teacher)
Sažetak
Razlike između usvajanja drugog jezika u prirodnoj sredini i učenja stranog jezika kao nastavnog predmeta ukazuju na potrebu različitih prstupa znanstsvenim istraživanjima tih procesa. Učenje stranog jezika znatno ovisi o planu i programu, nastavnim postupcima, nastavnim materijalima kao i o nastavniku koji podučava jezik. Svi ti čimbenici moraju biti uključeni u znanstvena istraživanja učenja i nastave stranih jezika. Dulja izloženost stranom jeziku u razrednoj situaciji može znatno utjecati na razumijevanje slušanjem, ali i znatno manje na aktivnu upotrebu tog jezika u govoru zbog ograničenih mogućnosti prirodne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija