Pregled bibliografske jedinice broj: 648170
Pedagogijsko-komparativna analiza časopisa za tinejdžere
Pedagogijsko-komparativna analiza časopisa za tinejdžere // Medijski dijalozi, 6 (2013), 15; 251-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 648170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogijsko-komparativna analiza časopisa za tinejdžere
(Pedagogic-Comparative Analysis of the Teen Fun Magazines)
Autori
Perić, Ines
Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 6
(2013), 15;
251-268
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
listovi za tinejdžere; manipulacija; mediji
(teen magazines; manipulation; the media)
Sažetak
Analiza listova za tinejdžere otkriva visoku korelaciju između hrvatskih i inozemnih časopisa s obzirom na sadržaj koji se obrauje. Teme koje dominiraju obiluju manipulativnim porukama. Najzastupljenije su teme o seksualnosti, modi i medijski eksponiranim osobama. Reklame, odnosno profit, postaje glavni kriterij formiranja sadržaja. Časopisi promoviraju konzumerizam i imitatorstvo medijski poznatih osoba, koji su (nametnuti) idoli mladima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb