Pregled bibliografske jedinice broj: 64770
Poznavanje morfosintakse u djece s teškoćama učenja
Poznavanje morfosintakse u djece s teškoćama učenja // Društvena i odgojno-obrazovana skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra / Đurek, Vesna (ur.).
Trakošćan: Savez društava defektologa Hrvatske, 2000. str. 105-113 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 64770 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje morfosintakse u djece s teškoćama učenja
(Morphosintax in children with learning disabilities)
Autori
Banek, Ljiljana ; Blaži, Draženka ; Znaor, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Društvena i odgojno-obrazovana skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
/ Đurek, Vesna - Trakošćan : Savez društava defektologa Hrvatske, 2000, 105-113
Skup
Društvena i odgojno-obrazovana skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
Mjesto i datum
Trakošćan, Hrvatska, 15.05.2000. - 17.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
morfologija; sintaksa; teškoće u učenju
(morphology; syntax; learning disabilities)
Sažetak
Uzorak od 30 djece s lošijim školskim uspjehom i 32 djece s odličnim i vrlo dobrim uspjehom ispitali smo zadacima za ispitivanje morfosintakse. Svi su ispitanici polaznici drugih razreda osnovne škole. Analiza rezultata pokazuje da ispitanici s lošijim školskim uspjehom pokazuju statistički značajno lošije rezultate u poznavanju morfosintakse od učenika kontrolne skupine te da postoje realna mogućnost da u pozadini lošijeg školskog uspjeha dijela djece stoje neotkrivene posebne jezične teškoće.
Izvorni jezik
Hrvatski