Pregled bibliografske jedinice broj: 647248
Nerazorna ispitivanja u obrazovanju iz područja osiguravanja kvalitete na Veleučilištu Velika Gorica
Nerazorna ispitivanja u obrazovanju iz područja osiguravanja kvalitete na Veleučilištu Velika Gorica // MATEST 2013. CrSNDT International Conference on NDT / HDKBR (ur.).
Zagreb: HDKBR, 2013. (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 647248 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nerazorna ispitivanja u obrazovanju iz područja osiguravanja kvalitete na Veleučilištu Velika Gorica
(Non Destructive Testing as part of Quality System Education at the University of Applied Sciences Velika Gorica)
Autori
Topić, Tamara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
MATEST 2013. CrSNDT International Conference on NDT
/ HDKBR - Zagreb : HDKBR, 2013
Skup
MATEST 2013. CrSNDT International Conference on NDT
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 07.10.2013. - 12.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Ispitivanje bez razaranja edukacija; NDT obrazovanje; tehnički stručni studij
(Non destructive testing education; NDT education; polytechnic studies; professional technical studies)
Sažetak
Rad prezentira 10 godišnje iskustvo u obrazovanju o nerazornim ispitivanjima u okviru kolegija Osiguravanje i kontrola kvalitete, gdje su nerazorna ispitivanja, (NDT-Non Destructive Testing) dana kao primjer kontrole kvalitete u industriji. Na Veleučilištu Velika Gorica obrazuju se između ostalih i stručnjaci iz područja: Održavanja zrakoplova, Održavanja motornih vozila i Održavanja računalnih sustava, u duljini trajanja od 180 ECTS bodova, za zvanje baccalereaus inženjer održavanja zrakoplova, vozila ili računalnih sustava. Kolegij Osiguravanja kvalitete u okviru kojeg su uključena nerazorna ispitivanja je uveden sa svrhom da buduće inženjere održavanja pouči uvođenju sustava kvalitete, te načinu kontrole kvalitete nerazornim ispitivanjima na opće informativnoj razini. Budućnost razvoja nerazornih ispitivanja svakako leži u znanstvenicima i stručnjacima fokusiranim isključivo na korištenje, istraživanje i razvoj NDT tehnologije. No popularizacijom NDT-a kroz uvođenje u opće obrazovne predmete postiže se razumijevanje budućih stručnjaka za ovu granu tehnologije, te proširenje budućeg tržišta korisnika NDT tehnologije. Razumijevanje potrebe za NDT-om u praksi u ranoj fazi edukacije, uvest će u NDT možda nove stručnjake iz različitih grana industrije, a u budućnosti ima za svrhu moguću širu primjenu NDT-a u sve više industrijskih područja. Širenje opće informiranosti i svijesti o važnosti NDT-a, te najnovijim postignućima u NDT-u u najranijoj fazi edukacije budućih inženjera doprinijet će i lakšem pronalaženju sponzora za buduće projekte u NDT-u, jer poznato je da bez popularizacije nema financija i nema napretka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne tehničke znanosti
POVEZANOST RADA