Pregled bibliografske jedinice broj: 646988
Metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
Metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić, 2013. (ostalo).
CROSBI ID: 646988 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristupi romanu Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić
(Pedagogical approaches to the novel The Fanciful Events of the Apprentice Hlapić by Ivana Brlić-Mažuranić)
Autori
Bede, Ana
Izvornik
Od čudnovatog do čudesnog KNJIGA SAŽETAKA
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2013
Ključne riječi
crtani film; dječji roman; intertekstualni nastavni sustav; komparativno-problemski pristup; metodički pristupi; problemsko-stvaralački nastavni sustav
(movie adaptation; problem-oriented creative teaching system; intertextual teaching system; pedagogical approaches; problem-oriented creative approach)
Sažetak
Najobjavljivaniji hrvatski dječji roman Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić-Mažuranić nepresušno je vrelo inspiracije i predmet istraživanja književnih teoretičara, književnih povjesničara, kulturologa, ali i metodičara i nastavnika. U radu se predlažu mogući metodički pristupi interpretaciji toga romana na nastavi književnosti u problemsko-stvaralačkom nastavnom sustavu, orijentiranome posebno na interpretaciju književnoga lika, i u intertekstualnom nastavnom sustavu. Također, predlaže se i mogući komparacijsko-problemski pristup romanu i dugometražnome crtanom filmu Milana Blažekovića iz 1997. snimljenome prema njemu. Interpretacije je moguće oživotvoriti na satu lektire, satu povijesti i teorije književnosti, filmskome satu i kino-satu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija