Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 646374

Društvene mreže u funkciji odnosa s javnostima


Božanić, Maša
Društvene mreže u funkciji odnosa s javnostima, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 646374 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže u funkciji odnosa s javnostima
(Social networks in the function of public relations)

Autori
Božanić, Maša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2013

Stranica
52

Mentor
Plenković, Mario

Neposredni voditelj
Mustić, Daria

Ključne riječi
društvene mreze; kompanije; odnosi s javnostima
(social networks; companies; public relations)

Sažetak
Tehnološkim napretkom na globalnoj razini došlo je do razvoja novih medija koji su djelovali na tehnike kojima se koriste odnosi s javnostima(PR–public relations).Društveni mediji, koje čine forumi, blogovi, društvene mreže, online udruženja ili društvene internet stranice postale su dio svakodnevnih aktivnosti stručnjaka za odnose s javnostima. U radu je data teorijska podloga o novim oblicima komuniciranja, kratkoj povijesti društvenih mreža, funkcijama društvenih mreža, kao i pregled trenutnih društvenih mreža i njihovih karakteristikama, kako se one koriste za odnose s javnostima uz navođenje dobrih i loših primjera upravljanja društvenim mrežama za odnose s javnostima, kako se izražava uspješnost PR -a i koje elemente uspješni odnosi s javnostima podrazumijevaju. Razvoj društvenih mreža donio je promjene u vođenju odnosa s javnostima koje su dovele do razvoja novih radnih mjesta koja se specijaliziraju za vođenje PR-a na društvenim mrežama.Eksperimentalni dio rada pruža uvid u navike korisnika društvenih mreža u Hrvatskoj. O navikama korisnika, odnosno klijenata/potrošača ovisi i značaj profila kompanija na društvenim mre žama. Kroz provedeno istraživanje dobivamo uvid u to koje su objave korisnicima korisne, interesantne, a koje nepotrebne te koja im učestalost objava na društvenim mrežama najviše odgovara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-0000000-3620 - Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju (Plenković, Mario, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)

Avatar Url Mario Plenković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božanić, Maša
Društvene mreže u funkciji odnosa s javnostima, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Božanić, M. (2013) 'Društvene mreže u funkciji odnosa s javnostima', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}ani\'{c}, Ma\v{s}a}, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {dru\v{s}tvene mreze, kompanije, odnosi s javnostima}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e u funkciji odnosa s javnostima}, keyword = {dru\v{s}tvene mreze, kompanije, odnosi s javnostima}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}ani\'{c}, Ma\v{s}a}, year = {2013}, pages = {52}, keywords = {social networks, companies, public relations}, title = {Social networks in the function of public relations}, keyword = {social networks, companies, public relations}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font