Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 645900

Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.


Jelinčić, Deni
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 645900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.
(Differentiation strategies - case study analysis Lush Croatia)

Autori
Jelinčić, Deni

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.10

Godina
2011

Stranica
43

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
strategija diferencijacije; upravljanje proizvodom; lush kozmetika
(differentiation strategy; product management; lush cosmetics)

Sažetak
Prvi dio završnog rada posvećen je analizi strategija diferencijacije, kao jedne od Porterovih generičkih strategija stvaranja konkurentske prednosti na tržištu. Opisane su diferencijacija proizvoda, usluga, imidža, te cijena. Analizirani su teorijski doprinosi u području poslovnog promišljanja i stvaranja strategija. Drugi dio rada, kroz analizu poslovnog slučaja, prikazuje primjenu diferencijacije u poduzeću Lush. Nakon uvodnih informacija o poslovnoj filozofiji ovog engleskog poduzeća, u radu se predstavljaju Lushovi pristupi i metode diferencijacije proizvoda, usluga, imidža te cijena. Prikazani su rezultati provedenog istraživanja posvećenog ispitivanju percepcije Lush prodavaonica u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kako bi se saznalo postiže li poduzeće Lush usporedive rezultate u provođenju diferencijacije u Hrvatskoj s onim u drugim zemljama te koliko to hrvatski potrošači primjećuju i cijene.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Deni
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Jelinčić, D. (2011) 'Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Deni}, year = {2011}, pages = {43}, keywords = {strategija diferencijacije, upravljanje proizvodom, lush kozmetika}, title = {Strategije diferencijacije – analiza slu\v{c}aja na primjeru poduze\'{c}a Lush d.o.o.}, keyword = {strategija diferencijacije, upravljanje proizvodom, lush kozmetika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Deni}, year = {2011}, pages = {43}, keywords = {differentiation strategy, product management, lush cosmetics}, title = {Differentiation strategies - case study analysis Lush Croatia}, keyword = {differentiation strategy, product management, lush cosmetics}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font