Pregled bibliografske jedinice broj: 645900
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o., 2011., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 645900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije diferencijacije – analiza slučaja na primjeru poduzeća Lush d.o.o.
(Differentiation strategies - case study analysis Lush Croatia)
Autori
Jelinčić, Deni
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.10
Godina
2011
Stranica
43
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
strategija diferencijacije; upravljanje proizvodom; lush kozmetika
(differentiation strategy; product management; lush cosmetics)
Sažetak
Prvi dio završnog rada posvećen je analizi strategija diferencijacije, kao jedne od Porterovih generičkih strategija stvaranja konkurentske prednosti na tržištu. Opisane su diferencijacija proizvoda, usluga, imidža, te cijena. Analizirani su teorijski doprinosi u području poslovnog promišljanja i stvaranja strategija. Drugi dio rada, kroz analizu poslovnog slučaja, prikazuje primjenu diferencijacije u poduzeću Lush. Nakon uvodnih informacija o poslovnoj filozofiji ovog engleskog poduzeća, u radu se predstavljaju Lushovi pristupi i metode diferencijacije proizvoda, usluga, imidža te cijena. Prikazani su rezultati provedenog istraživanja posvećenog ispitivanju percepcije Lush prodavaonica u Republici Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno kako bi se saznalo postiže li poduzeće Lush usporedive rezultate u provođenju diferencijacije u Hrvatskoj s onim u drugim zemljama te koliko to hrvatski potrošači primjećuju i cijene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija