Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 645782

Kontrastivni pristup u poučavanju gestovnim pragmemima u ranome učenju talijanskog jezika


Vičević, Sanja
Kontrastivni pristup u poučavanju gestovnim pragmemima u ranome učenju talijanskog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (3) (2011), 247-256 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, ostalo)


CROSBI ID: 645782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kontrastivni pristup u poučavanju gestovnim pragmemima u ranome učenju talijanskog jezika
(A contrastive approach to teaching culture-specific gestures in italian early language learning)

Autori
Vičević, Sanja

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 40 (3) (2011); 247-256

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni članak, ostalo

Ključne riječi
kontrastivni pristup; međukulturalna komunikacijska kompetencija; neverbalna komunikacija; gesta; gestovni pragmem
(contrastive approach; intercultural communicative competence; nonverbal communication; gesture; culture-specific gestures)

Sažetak
Cilj je suvremene nastave stranih jezika priprema učenika za autentičnu komunikaciju razvijanjem komunikacijske kompetencije na stranom jeziku pri čemu središnju ulogu ima razvoj međukulturalne komunikacijske kompetencije. Nakon definiranja međukulturalne komunikacijske kompetencije kao kulturološki prihvatljivog jezičnog i nejezičnog ponašanja pristupa se opisivanju procesa njenog razvijanja iz čega proizlazi da se tijekom ovladavanja stranom kulturom učenici uvelike oslanjaju na materinsku kulturu. Polazeći od te postavke u ovom se radu tematizira poučavanje neverbalnoj komunikaciji u ranom učenju talijanskog jezika na primjeru gestovnog pragmema. Na kraju se u svrhu poboljšanja nastave stranih jezika u vidu razvijanja međukulturalne komunikacijske kompetencije upućuje na potrebu intenzivnijeg bavljenja ovim problemom, kako na teorijskoj, tako i na praktičnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Vičević, Sanja
Kontrastivni pristup u poučavanju gestovnim pragmemima u ranome učenju talijanskog jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (3) (2011), 247-256 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, ostalo)
Vičević, S. (2011) Kontrastivni pristup u poučavanju gestovnim pragmemima u ranome učenju talijanskog jezika. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (3), 247-256.
@article{article, author = {Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {247-256}, keywords = {kontrastivni pristup, me\djukulturalna komunikacijska kompetencija, neverbalna komunikacija, gesta, gestovni pragmem}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {40 (3)}, issn = {0351-0840}, title = {Kontrastivni pristup u pou\v{c}avanju gestovnim pragmemima u ranome u\v{c}enju talijanskog jezika}, keyword = {kontrastivni pristup, me\djukulturalna komunikacijska kompetencija, neverbalna komunikacija, gesta, gestovni pragmem} }
@article{article, author = {Vi\v{c}evi\'{c}, Sanja}, year = {2011}, pages = {247-256}, keywords = {contrastive approach, intercultural communicative competence, nonverbal communication, gesture, culture-specific gestures}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {40 (3)}, issn = {0351-0840}, title = {A contrastive approach to teaching culture-specific gestures in italian early language learning}, keyword = {contrastive approach, intercultural communicative competence, nonverbal communication, gesture, culture-specific gestures} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • Language Teaching
  • Linguistics Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font