Pregled bibliografske jedinice broj: 645455
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 645455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda
(Comparison of the teaching curriculum of the subject nature and society from the first do fourth grade)
Autori
Weber, Ksenija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2013
Stranica
58
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
nastava; priroda i društvo; nastavni plan i program; kurikulum; kompetencije; učenik/učenica
(classes; nature and society; teaching plan and program; curriculum; competitions; pupil)
Sažetak
Nastavom prirode i društva u mlađim razredima osnovne škole učenici/učenice cjelovito spoznaju svoje okružje. Nastavni plan sadrži popis nastavnih predmeta i njihov broj sati u nastavi, dok nastavni program precizira zadaću, odgojno- obrazovne zadatke, sadržaje nastavnog predmeta i naputke učiteljima/učiteljicama. Cilj moga diplomskoga rada bio je usporediti i analizirati Nastavne planove i programe za predmet Prirodu i društvo u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Na temelju toga možemo zaključiti da je učinjen pomak u tim državama, najviše u Sloveniji, koja je uvela veliku reorganizaciju u osnovnoškolskom obrazovanju, kojim se nastava Prirode i društva nastoji osuvremeniti i više usmjeriti na učenika. U Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini učinjen je pomak u nastavi Prirode i društva ali bilo bi potrebno više uvažavati europske suvremene spoznaje i iskustva ovoga područja. Suvremeni pristup poučavanju prirode i društva temelj je za otkrivanje uzajamnosti i isprepletenosti pojava u prirodi i društvu u kojem čovjek živi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)