Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 645455

Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda


Weber, Ksenija
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 645455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda
(Comparison of the teaching curriculum of the subject nature and society from the first do fourth grade)

Autori
Weber, Ksenija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
58

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
nastava; priroda i društvo; nastavni plan i program; kurikulum; kompetencije; učenik/učenica
(classes; nature and society; teaching plan and program; curriculum; competitions; pupil)

Sažetak
Nastavom prirode i društva u mlađim razredima osnovne škole učenici/učenice cjelovito spoznaju svoje okružje. Nastavni plan sadrži popis nastavnih predmeta i njihov broj sati u nastavi, dok nastavni program precizira zadaću, odgojno- obrazovne zadatke, sadržaje nastavnog predmeta i naputke učiteljima/učiteljicama. Cilj moga diplomskoga rada bio je usporediti i analizirati Nastavne planove i programe za predmet Prirodu i društvo u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini. Na temelju toga možemo zaključiti da je učinjen pomak u tim državama, najviše u Sloveniji, koja je uvela veliku reorganizaciju u osnovnoškolskom obrazovanju, kojim se nastava Prirode i društva nastoji osuvremeniti i više usmjeriti na učenika. U Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini učinjen je pomak u nastavi Prirode i društva ali bilo bi potrebno više uvažavati europske suvremene spoznaje i iskustva ovoga područja. Suvremeni pristup poučavanju prirode i društva temelj je za otkrivanje uzajamnosti i isprepletenosti pojava u prirodi i društvu u kojem čovjek živi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Weber, Ksenija
Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Weber, K. (2013) 'Usporedba nastavnih planova i programa prirode i društva od prvog do četvrtog razreda', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Weber, Ksenija}, year = {2013}, pages = {58}, keywords = {nastava, priroda i dru\v{s}tvo, nastavni plan i program, kurikulum, kompetencije, u\v{c}enik/u\v{c}enica}, title = {Usporedba nastavnih planova i programa prirode i dru\v{s}tva od prvog do \v{c}etvrtog razreda}, keyword = {nastava, priroda i dru\v{s}tvo, nastavni plan i program, kurikulum, kompetencije, u\v{c}enik/u\v{c}enica}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Weber, Ksenija}, year = {2013}, pages = {58}, keywords = {classes, nature and society, teaching plan and program, curriculum, competitions, pupil}, title = {Comparison of the teaching curriculum of the subject nature and society from the first do fourth grade}, keyword = {classes, nature and society, teaching plan and program, curriculum, competitions, pupil}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font