Pregled bibliografske jedinice broj: 645444
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 645444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva u 4. razredu
(Research outdoor science teaching of the Nature and Society in 4. grade)
Autori
Arambašić, Vanesa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
26.09
Godina
2013
Stranica
44
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
istraživačka izvanučionička nastava; učenik; učitelj; priroda; škola
(the outside exploring education; the student; the teacher; the nature; the school)
Sažetak
Suvremeni učitelj treba poštivati potrebe učenika, omogućiti mu samorad, otkrivanje i rješavanje problema i divergentno mišljenje. Nastavni programi, nastali u novije vrijeme, odražavaju temeljne ideje u znanosti, ali i temelje prirodoznanstvene istraživačke metode kojima se služe znanstvenici u radu. Istraživačka izvanučionička nastava Prirode i društva je specifično osmišljen i organiziran proces učenja i poučavanja koji se ostvaruje izvan učionice. Određeni zadaci i sadržaji nastave prirode i društva mogu se djelotvorno obraditi u dužem neprekidnom vremenu u sklopu projektne nastave, posebice projektnog istraživačkog dana. Istraživanjem je ispitano 38 učenika 4. razreda osnovne škole Vladimir Becić u Osijeku o njihovoj motivaciji za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te koje prednosti, a koje mane vide u istoj. Učenici visoko procjenjuju motivaciju za provođenje nastave izvan učionice te vide više prednosti nego mana istraživačke izvanučioničke nastave Prirode i društva. Bitno je za naglasiti da su učenici motivirani za istraživačku izvanučioničku nastavu Prirode i društva te da i dalje treba provoditi ovakvi oblici nastave Prirode i društva. Analizom evaluacijskih listića uočavamo da se većini učenika najviše svidjela ovakva organizacija nastave Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)