Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 644476

Identitet kao roba u potrošačkom društvu


Stanišić, Vanja
Identitet kao roba u potrošačkom društvu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 644476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitet kao roba u potrošačkom društvu
(Identity as a Commodity in the Consumer Society)

Autori
Stanišić, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
03.09

Godina
2013

Stranica
22

Mentor
Peračković, Krešimir

Ključne riječi
potrošačko društvo; sociologija potrošnje; roba; identitet
(consumer society; sociology of consumption commodity; identity)

Sažetak
Središnja teza ovog rada je da se u (post)modernom potrošačkom društvu čak i identitet počeo kupovati i prodavati kao bilo koja druga roba na tržištu. Prvo poglavlje bavi se konceptom identiteta u sociologiji. Razmatranjem brojnih klasičnih i suvremenih sociologa uočena je distinkciju između shvaćanja pojma identitet u tradicionalnom i suvremenom pristupu.Drugo je poglavlje o identitetu kao robi i to kroz njegove dvije osnovne funkcije, kupovanje i prodaju identiteta u nekom konkretnom socio-historijskom kontekstu. Sukladno tome, treći dio rada bavi se povijesti i rađanjem potrošačkog društva u Hrvatskoj s posebnim naglaskom na gospodarsko-političke uvjete koji su doprinijeli njegovom razvoju još 1950-ih i 1960-ih godina prošlog stoljeća. U zadnjem poglavlju, kroz četiri elementa koji čine osnovne komponente potrošačkog društva, govoriti će se o identitetu kao robi u hrvatskom potrošačkom društvu stavljajući poseban naglasak na suvremene vrijednosti i marketinšku industriju koji najviše potiču ponovno stvaranje i održavanje potonjeg.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
194-1941560-1549 - Kulture konzumerizma i održivosti: globalni izazovi socio-kulturnom razvoju RH (Čolić, Snježana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Peračković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stanišić, Vanja
Identitet kao roba u potrošačkom društvu, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Stanišić, V. (2013) 'Identitet kao roba u potrošačkom društvu', diplomski rad, preddiplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Stani\v{s}i\'{c}, Vanja}, year = {2013}, pages = {22}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, sociologija potro\v{s}nje, roba, identitet}, title = {Identitet kao roba u potro\v{s}a\v{c}kom dru\v{s}tvu}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, sociologija potro\v{s}nje, roba, identitet}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Stani\v{s}i\'{c}, Vanja}, year = {2013}, pages = {22}, keywords = {consumer society, sociology of consumption commodity, identity}, title = {Identity as a Commodity in the Consumer Society}, keyword = {consumer society, sociology of consumption commodity, identity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font