Pregled bibliografske jedinice broj: 643718
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 643718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje
(Teachers and other school professionals’ readiness for the lifelong learning)
Autori
Jakeljić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
26.09
Godina
2013
Stranica
45
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
cjeloživotno učenje; procjena samoučinkovitosti; kompetencije
(lifelong learning; self-efficacy; competence)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postojanje razlike između pojedinih faktora cjeloživotnog učenja s obzirom na radno iskustvo, stupanj obrazovanja, dob, zanimanje i spol sudionika istraživanja. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da postoji statistički značajna razlika između prepoznavanja odrednica cjeloživotnog učenja u posjedovanju pojedinih karakteristika koje mogu doprinijeti cjeloživotnom učenju kod učitelja, nastavnika i stručnih suradnika te spola, radnog iskustva, stupnja obrazovanja, dobi i zanimanja učitelja, nastavnika i stručnih suradnika u školama. U istraživanju su sudjelovali nastavnici razredne i predmetne nastave te stručni suradnici iz 15 škola sa područja Splitsko – dalmatinske županije, odnosno ukupno njih 395. Rezultati ovog istraživanja pokazali su da ne postoji statistički značajna razlika u prepoznavanju odrednica cjeloživotnog učenja te posjedovanja pojedinih karakteristika koje mogu doprinijeti cjeloživotnom učenju kod učitelja, nastavnika i stručnih suradnika i njihovog spola, radnog iskustva, stupnja obrazovanja i dobi. Isto tako da ne postoji statistički značajna razlika u procjeni samoučinkovitosti učitelja, nastavnika i stručnih suradnika i njihovog spola, dobi i zanimanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija