Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 643718

Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje


Jakeljić, Željka
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 643718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje
(Teachers and other school professionals’ readiness for the lifelong learning)

Autori
Jakeljić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
26.09

Godina
2013

Stranica
45

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
cjeloživotno učenje; procjena samoučinkovitosti; kompetencije
(lifelong learning; self-efficacy; competence)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postojanje razlike između pojedinih faktora cjeloživotnog učenja s obzirom na radno iskustvo, stupanj obrazovanja, dob, zanimanje i spol sudionika istraživanja. U istraživanje se krenulo od pretpostavki da postoji statistički značajna razlika između prepoznavanja odrednica cjeloživotnog učenja u posjedovanju pojedinih karakteristika koje mogu doprinijeti cjeloživotnom učenju kod učitelja, nastavnika i stručnih suradnika te spola, radnog iskustva, stupnja obrazovanja, dobi i zanimanja učitelja, nastavnika i stručnih suradnika u školama. U istraživanju su sudjelovali nastavnici razredne i predmetne nastave te stručni suradnici iz 15 škola sa područja Splitsko – dalmatinske županije, odnosno ukupno njih 395. Rezultati ovog istraživanja pokazali su da ne postoji statistički značajna razlika u prepoznavanju odrednica cjeloživotnog učenja te posjedovanja pojedinih karakteristika koje mogu doprinijeti cjeloživotnom učenju kod učitelja, nastavnika i stručnih suradnika i njihovog spola, radnog iskustva, stupnja obrazovanja i dobi. Isto tako da ne postoji statistički značajna razlika u procjeni samoučinkovitosti učitelja, nastavnika i stručnih suradnika i njihovog spola, dobi i zanimanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jakeljić, Željka
Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Jakeljić, Ž. (2013) 'Spremnost učitelja, nastavnika i stručnih suradnika na cjeloživotno učenje', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakelji\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2013}, pages = {45}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, procjena samou\v{c}inkovitosti, kompetencije}, title = {Spremnost u\v{c}itelja, nastavnika i stru\v{c}nih suradnika na cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, procjena samou\v{c}inkovitosti, kompetencije}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jakelji\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2013}, pages = {45}, keywords = {lifelong learning, self-efficacy, competence}, title = {Teachers and other school professionals’ readiness for the lifelong learning}, keyword = {lifelong learning, self-efficacy, competence}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font