Pregled bibliografske jedinice broj: 643425
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 643425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida
(Teaching students with double exceptionality: gifted students with visual impairments)
Autori
Perkov, Glorija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
36
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
obrazovne igre; dvojna posebnost; darovitost; mrežna pristupačnost
(educational games; double exceptionality; giftedness; web accessibility)
Sažetak
U ovom diplomskom radu cilj je bio utvrditi u kojoj mjeri dostupne obrazovne računalne igre zadovoljavaju potrebe darovitih učenika s oštećenjem vida te na koje načine određeni računalni program ili računalna igra, može poticati darovitost. U teorijskom dijelu rada definiraju se termini učenici s posebnim teškoćama, daroviti učenici te učenici s dvojnom posebnošću. Nadalje, u radu su dane definicije područja obrazovne tehnologije te područja pristupačnosti mrežnih materijala. Procjena prikladnosti pojedinih računalnih igara za rad s darovitim slabovidnim i slijepim učenicima provedena je prema metodologiji provjere iskoristivosti, a prema dva kriterija značajna za učenike s dvojnom posebnošću. Provedena je procjena usklađenosti šest računalnih igara s listom odrednica kreativnosti (prema Guilfordu i Georgeu) te usklađenost s listom pristupačnosti računalnih igara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija