Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 643425

Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida


Perkov, Glorija
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 643425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida
(Teaching students with double exceptionality: gifted students with visual impairments)

Autori
Perkov, Glorija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
24.09

Godina
2013

Stranica
36

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
obrazovne igre; dvojna posebnost; darovitost; mrežna pristupačnost
(educational games; double exceptionality; giftedness; web accessibility)

Sažetak
U ovom diplomskom radu cilj je bio utvrditi u kojoj mjeri dostupne obrazovne računalne igre zadovoljavaju potrebe darovitih učenika s oštećenjem vida te na koje načine određeni računalni program ili računalna igra, može poticati darovitost. U teorijskom dijelu rada definiraju se termini učenici s posebnim teškoćama, daroviti učenici te učenici s dvojnom posebnošću. Nadalje, u radu su dane definicije područja obrazovne tehnologije te područja pristupačnosti mrežnih materijala. Procjena prikladnosti pojedinih računalnih igara za rad s darovitim slabovidnim i slijepim učenicima provedena je prema metodologiji provjere iskoristivosti, a prema dva kriterija značajna za učenike s dvojnom posebnošću. Provedena je procjena usklađenosti šest računalnih igara s listom odrednica kreativnosti (prema Guilfordu i Georgeu) te usklađenost s listom pristupačnosti računalnih igara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perkov, Glorija
Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Perkov, G. (2013) 'Poučavanje učenika s dvjema posebnostima: daroviti učenici s oštećenjem vida', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Perkov, Glorija}, year = {2013}, pages = {36}, keywords = {obrazovne igre, dvojna posebnost, darovitost, mre\v{z}na pristupa\v{c}nost}, title = {Pou\v{c}avanje u\v{c}enika s dvjema posebnostima: daroviti u\v{c}enici s o\v{s}te\'{c}enjem vida}, keyword = {obrazovne igre, dvojna posebnost, darovitost, mre\v{z}na pristupa\v{c}nost}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Perkov, Glorija}, year = {2013}, pages = {36}, keywords = {educational games, double exceptionality, giftedness, web accessibility}, title = {Teaching students with double exceptionality: gifted students with visual impairments}, keyword = {educational games, double exceptionality, giftedness, web accessibility}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font