Pregled bibliografske jedinice broj: 642926
Učenje stranog jezika u osoba oštećena sluha
Učenje stranog jezika u osoba oštećena sluha, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 642926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranog jezika u osoba oštećena sluha
(Foreign language learning in persons with hearing loss)
Autori
Fruk, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
42
Mentor
Mildner, Vesna
Ključne riječi
sluh; oštećenje sluha; učenje stranog jezika; metode učenja stranog jezika; AVGS metoda
(hearing; hearing loss; learning a foreign language; foreign language teaching methods; SGAV methods)
Sažetak
Oštećenje sluha i učenje stranog jezika su dvije teme koje psotaju zanimljivije sve većem broju ljudi. Uz napredak tehnologije i znanosti postoji više mogućnosti za rehabilitaciju osoba sa slušnim oštećenjima te njihovo učenje stranih jezika. Oštećenja sluha ima više vrsta te različitih stupnjeva. Ovisno o tome, razlikuju se i način slušanja i učenja stranog jezika. Postoji nekoliko metoda kojima se uči strani jezik, a za osobe sa slušnim oštećenjima najkorisnija i napraktičnija je audiovizualna-globalnostrukturalna metoda (AVGS). AVGS metoda se razvila iz verbotonalnog sistema, kao i fonetska korekcija izgovora koja se također koristi u nastavi stranog jezik, a također i rehabilitaciji osoba sa slušnim oštećenjem. Verbotonalni sistem, a osobito AVGS metoda, primjenjuju se u nastavi slušno oštećenih osoba u Osnovnoj školi Poliklinike SUVAG, a u Osnovnoj školi Davorina Trstenjaka se primjenju samo neki elementi metode.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Mildner
(mentor)