Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 642743

Aktivno učenje: put prema uspješnom odgoju i obrazovanju


Gazibara, Senka
Aktivno učenje: put prema uspješnom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 2 - 3; 375-389 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 642743 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Aktivno učenje: put prema uspješnom odgoju i obrazovanju
(Active Learning: a Path Towards Successful Education)

Autori
Gazibara, Senka

Izvornik
Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 62 (2013), 2 - 3; 375-389

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
aktivno učenje; cjelovito učenje; holistički i pedagoški pristup; integrativno učenje; usmjerenost na učenika
(active learning; holistic learning; holistic and pedagogical approach; integrative learning; focus on students)

Sažetak
U radu se holističkim i pedagoškim pristupom analizira aktivno učenje kao put prema uspješnom odgoju i obrazovanju. U današnjem društvu promjena i iznimno brze akumulacije znanja aktivno je učenje u odgojno-obrazovnim ustanovama imperativ za razvoj samostalnih, kreativnih, slobodnih, uspješnih pojedinaca i odgovornih građana. Naglašava se samoodređenje, samorad, samoorganizacija i samoupravljanje koje potiče modele aktivnog učenja, kao konstruktivistički model učenja i nastava usmjerena na djelovanje (integrativno učenje), učenje usmjereno na učenika, cjelovito učenje, iskustveno i suradničko učenje. Naime, kvalitetne i uspješne promjene u odgoju i obrazovanju, smatraju brojni znanstvenici (Bruner, 2000. ; Stoll i Fink, 2000. ; Hentig, 2007.), moguće je postići promjenom kulture učenja uvažavajući cjelovitost i integrativnost ljudskog bića, osobito u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja koje integrira sve tri domene učenja: kognitivnu, afektivnu i psihomotoričku te različite stilove, strategije, metode i postupke učenja. Na taj način do punog izražaja dolaze spoznajni, doživljajni i djelatni interesi učenja, odnosno, uvažava se činjenica da čovjek uči, razmišlja, osjeća i djeluje na različite načine. A upravo se aktivnim učenjem u suvremenoj školi potiče trajno razvijanje znanja, vještina i sposobnosti (kompetencije) učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Senka Žižanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gazibara, Senka
Aktivno učenje: put prema uspješnom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2013), 2 - 3; 375-389 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Gazibara, S. (2013) Aktivno učenje: put prema uspješnom odgoju i obrazovanju. Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 62 (2 - 3), 375-389.
@article{article, author = {Gazibara, Senka}, year = {2013}, pages = {375-389}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, cjelovito u\v{c}enje, holisti\v{c}ki i pedago\v{s}ki pristup, integrativno u\v{c}enje, usmjerenost na u\v{c}enika}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {62}, number = {2 - 3}, issn = {0037-654X}, title = {Aktivno u\v{c}enje: put prema uspje\v{s}nom odgoju i obrazovanju}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, cjelovito u\v{c}enje, holisti\v{c}ki i pedago\v{s}ki pristup, integrativno u\v{c}enje, usmjerenost na u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Gazibara, Senka}, year = {2013}, pages = {375-389}, keywords = {active learning, holistic learning, holistic and pedagogical approach, integrative learning, focus on students}, journal = {\v{S}kolski vjesnik: \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {62}, number = {2 - 3}, issn = {0037-654X}, title = {Active Learning: a Path Towards Successful Education}, keyword = {active learning, holistic learning, holistic and pedagogical approach, integrative learning, focus on students} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font