Pregled bibliografske jedinice broj: 642156
Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u primarnom obrazovanju
Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u primarnom obrazovanju // MIPRO 37th International Convention / Marina, Čičin-Šain ; Ivan, Uroda ; Ivana, Turčić Prstačić ; Ivanka, Sluganović (ur.).
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 642156 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u primarnom obrazovanju
(ICT in primary education)
Autori
Lukić, Marina ; Dumančić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
MIPRO 37th International Convention
/ Marina, Čičin-Šain ; Ivan, Uroda ; Ivana, Turčić Prstačić ; Ivanka, Sluganović - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2013
ISBN
978-953-233-074-8
Skup
MIPRO 34th International Convention
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.05.2013. - 24.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacijsko-komunikacijska tehnologija; računalo; nastavni proces
(information and communication technology; computer; teaching process)
Sažetak
Utjecaj informacijsko-komunikacijske tehnologije na cjelokupan ljudski život i rad postaje svakim danom sve veći. U današnje vrijeme upotreba informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavom procesu je nezaobilazna, stoga je važno da učitelji shvate važnost stalne edukacije za njenu primjenu. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene informacijsko-komunikacijske tehnologije u primarnom obrazovanju. Korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije konkretizirano je kroz nekoliko čimbenika - stručna osposobljenost učitelja za njenu primjenu, mogućnost i učestalost upotrebe informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavi te njena važnost za kvalitetu nastavnog procesa. Na uzorku od 117 učitelja koji rade u Zagrebu i ruralnim sredinama ispitivali su se stavovi učitelja o korištenju tehnologije u nastavi te učestalost korištenja određenih elemenata informacijsko- komunikacijske tehnologije u nastavi s obzirom na dob, radni staž ispitanika te sredinu u kojoj se nalazi škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Mario Dumančić
(autor)