Pregled bibliografske jedinice broj: 6406
Rješavanje problema pomoću računalne igre
Rješavanje problema pomoću računalne igre // Znanstveni skup - Vrednovanje obrazovnog procesa: / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 212-219 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 6406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rješavanje problema pomoću računalne igre
(Problem Solving Using Computer Game)
Autori
Tomaš, Ana ; Stankov, Slavomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanstveni skup - Vrednovanje obrazovnog procesa:
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996, 212-219
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rješavanje problema; računalne igre; inteligentni tutorski sustavi; modeliranje učenika
(problem solving; computer games; intelligent tutoring system; student modeling)
Sažetak
Naučiti učenika učiti, naučiti ga riješavati
formalne probleme jedno je od temeljnih pedagoških
ciljeva. U ovom istraživanju pomoću računalne igre
COINS na skupini učenika 5., 6. i 8. razreda
osnovne škole (N = 44) pratili smo ponašanje
učenika (igrača) kod rješavanja problema.
Rezultati istraživanja ukazuju na smanjivanje
broja igrača s obzirom na složenost igre, odnosno
s obzirom na povećani intelektualni napor za njeno
rješenje. Razlike u stupnju uspješnosti među
igračima iskazane su brojem bodova, odnosno brojem
ostvarenih poteza i utrošenim vremenom za
rješavanje igre. Takvim načinom ocjenjivanja
ostvarena je objektivnija dijagnostika i
ocjenjivanje (bodovanja) kognitivnih sposobnosti
učenika u rješavanju postavljenog problema (vrste
igara s novčićima). Sve vrijednosti i mogućnosti
primjene računala u obrazovanju navedene u prvom
dijelu rada potvrđene su u provedenom
eksperimentu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija