Pregled bibliografske jedinice broj: 6404
Vrednovanje odnosa s nastavnicima : stajalište učenika
Vrednovanje odnosa s nastavnicima : stajalište učenika // Znanstevi skup - Vrednovanje obrazovnog procesa - knjiga sažetaka / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 36-37 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 6404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje odnosa s nastavnicima : stajalište
učenika
(Evaluation of Teacher - Student Relationship:
Student"s Views.)
Autori
Pilić, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstevi skup - Vrednovanje obrazovnog procesa
- knjiga sažetaka
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena ; Šoštarko, Gordana - Osijek : Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996, 36-37
Skup
Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društveni odnos u obrazovnom procesu; odnos učenika i nastavnika
(Social relations in teaching process; relations student-teacher)
Sažetak
U radu se razmatra društveni odnos u obrazovnom
procesu, na osnovi empirijskog istraživanja. U
ovom su istraživanju odnosi između nastavnika i
učenika ispitivani sa stajališta učenika, onako
kako učenici doživljavaju i vrednuju taj odnos.
Istraživanje je provedeno na uzorku učenika osmog
razreda osnovne škole i četvrtog razreda gimnazije
(N=141) u jednom većem gradu i jednom manjem
otočkom. U članku se još kompariraju dobiveni
rezultati s drugim (npr. u Zagrebu 1990.) te se u
zaključcima ističu potreba demokratizacije
nastavnog procesa, obrazovanja i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA