Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 638250

Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti


Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti // Medijske studije, 4 (2013), 7; 54-74 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 638250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti
(The Role of Movie in Promotion of Croatia – Reach and Opportunities)

Autori
Skoko, Božo ; Brčić, Tihoni ; Vidačković, Zlatko

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 4 (2013), 7; 54-74

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
igrani film ; Hrvatska ; promocija destinacija ; brendiranje ; filmska lokacija ; identitet
(film ; Croatia ; brending ; promotion of destination ; film location ; identity)

Sažetak
Rad analizira ulogu igranog filma u promociji država i naroda te istražuje načine kako Hrvatska koristi film u prezentiranju vlastitog identiteta i stvaranju imidža u svijetu. Hrvatska je kao tema relativno slabo zastupljena u inozemnim filmskim produkcijama. Iako je kroz povijest bila lokacija za snimanje većeg broja stranih filmova, iskorištenost je tih lokacija u turističke svrhe zanemariva. Rijetki su domaći filmovi dobili zapaženije međunarodne filmske nagrade i doživjeli veću međunarodnu pozornost. S druge strane Hrvatska kao zemljopisno raznolika zemlja s bogatom prirodnom, kulturnom i povijesnom baštinom te bogatom filmskom tradicijom predstavlja izniman potencijal da postane atraktivna lokacija, ali i tema za snimanje velikih međunarodnih filmskih produkcija. Autori donose četiri strategije koje mogu pomoći Hrvatskoj da se pozicionira kao poželjan europski brend kroz igrani film: Hrvatska kao atraktivna filmska lokacija, plasiranje hrvatskih tema u velike inozemne produkcije, jačanje kvalitete i atraktivnosti hrvatskih filmova te filmski festivali kao promotivni alat. Autori posebno analiziraju mogućnosti promocije Hrvatske kroz popularni fantasy-žanr.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)

Avatar Url Zlatko Vidačković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, Zlatko
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti // Medijske studije, 4 (2013), 7; 54-74 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Skoko, B., Brčić, T. & Vidačković, Z. (2013) Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti. Medijske studije, 4 (7), 54-74.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Br\v{c}i\'{c}, Tihoni and Vida\v{c}kovi\'{c}, Zlatko}, year = {2013}, pages = {54-74}, keywords = {igrani film, Hrvatska, promocija destinacija, brendiranje, filmska lokacija, identitet}, journal = {Medijske studije}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1847-9758}, title = {Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogu\'{c}nosti}, keyword = {igrani film, Hrvatska, promocija destinacija, brendiranje, filmska lokacija, identitet} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Br\v{c}i\'{c}, Tihoni and Vida\v{c}kovi\'{c}, Zlatko}, year = {2013}, pages = {54-74}, keywords = {film, Croatia, brending, promotion of destination, film location, identity}, journal = {Medijske studije}, volume = {4}, number = {7}, issn = {1847-9758}, title = {The Role of Movie in Promotion of Croatia – Reach and Opportunities}, keyword = {film, Croatia, brending, promotion of destination, film location, identity} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font