Pregled bibliografske jedinice broj: 638250
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti // Medijske studije, 4 (2013), 7; 54-74 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 638250 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti
(The Role of Movie in Promotion of Croatia – Reach and Opportunities)
Autori
Skoko, Božo ; Brčić, Tihoni ; Vidačković, Zlatko
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 4
(2013), 7;
54-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
igrani film ; Hrvatska ; promocija destinacija ; brendiranje ; filmska lokacija ; identitet
(film ; Croatia ; brending ; promotion of destination ; film location ; identity)
Sažetak
Rad analizira ulogu igranog filma u promociji država i naroda te istražuje načine kako Hrvatska koristi film u prezentiranju vlastitog identiteta i stvaranju imidža u svijetu. Hrvatska je kao tema relativno slabo zastupljena u inozemnim filmskim produkcijama. Iako je kroz povijest bila lokacija za snimanje većeg broja stranih filmova, iskorištenost je tih lokacija u turističke svrhe zanemariva. Rijetki su domaći filmovi dobili zapaženije međunarodne filmske nagrade i doživjeli veću međunarodnu pozornost. S druge strane Hrvatska kao zemljopisno raznolika zemlja s bogatom prirodnom, kulturnom i povijesnom baštinom te bogatom filmskom tradicijom predstavlja izniman potencijal da postane atraktivna lokacija, ali i tema za snimanje velikih međunarodnih filmskih produkcija. Autori donose četiri strategije koje mogu pomoći Hrvatskoj da se pozicionira kao poželjan europski brend kroz igrani film: Hrvatska kao atraktivna filmska lokacija, plasiranje hrvatskih tema u velike inozemne produkcije, jačanje kvalitete i atraktivnosti hrvatskih filmova te filmski festivali kao promotivni alat. Autori posebno analiziraju mogućnosti promocije Hrvatske kroz popularni fantasy-žanr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- DOAJ