Pregled bibliografske jedinice broj: 636962
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva // Módszertani közlöny, 1 (2012), 73-84 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 636962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interdisciplinarnost sadržaja nastave Prirode i društva
(A természet és társadalom tantárgy interdiszcplináris tartalmai : Interdisciplinarity Content of teaching Natural and Social Sciences)
Autori
Borić, Edita ; Škugor, Alma
Izvornik
Módszertani közlöny (2217-4540) 1
(2012);
73-84
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
interdisciplinarnost; Priroda i društvo; Nastavni plan i program; znanstvena područja; polja i grane; integriranje sadržaja
(Interdisciplinarity; Nature and Society Curriculum; Societycurriculum; scientific areas; fieldsand; branches; integrating content)
Sažetak
U ranoj školskoj dobi kvalitetnu podlogu za ostvarivanje intedisciplinarnog poučavanja i učenja pružaju sadržaji nastavnog predmeta Priroda i društvo. Interdisciplinarnost predmeta Prirode i društvo predstavlja ujedinjenje sadržaja različitih znanstvenih područja, polja te znanstvenih grana. Interdisciplinarni pristup odgovara učenju u stvarnom životu jer povezje različita područja, omogućuje intedisciplinarno razumijevanje, integriranje znanja i razmišljanja. Cilj je rada bio utvrditi koliko je različitih područja, polja i grana znanosti zastupljeno u nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda propisanim Nastavnim planom i programom kao i ukazati na mogućnosti i važnost interdisciplinarnog povezivanja nastavnih sadržaja na početku osnovnoškolskog obrazovanja. U nastavnom predmetu Priroda i društvo od 1. do 4. razreda utvrđena je zastupljenost 7 područja znanosti, te 38 znanstvenih polja i grana. Upravo ovi podatci govore kako je potrebna velika širina znanstvenih područja, polja i grana kako bi dijete usvojilo sadržaje propisane Nastavnim planom i programom predmeta Priroda i društva. Stoga je potrebno da učitelj objedinjuje, povezuje i poima cjeline koje se odnose na raznolika područja prirode i svijeta u širem smislu riječi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek