Pregled bibliografske jedinice broj: 636875
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 636875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva
(Teacher education Students' Knowledge of the Contents of Nature and Society)
Autori
Žderić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
24.06
Godina
2013
Stranica
35
Mentor
Borić, Edita
Ključne riječi
učitelj; kompetencije; znanja; studenti; Priroda i društvo
(teacher competence; knowledge; students; Nature and Society)
Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi koliko studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. Uzorak istraživanja čine ukupno 263 studenta. U istraživanju je kao instrument korišten ispit znanja koji sadrži 64 zadatka objektivnog tipa. Ispit znanja podijeljen je na sljedeća područja: „Zemljopis“, „Priroda“, „Promet“, „Ljudsko tijelo i zdravlje“, „Povijest“ i „Kultura“. Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti svih triju godina koje su bile uključene u istraživanje, najbolje znanje pokazali iz područja „Povijest“, a najlošije iz područja „Promet“. Najviše, 259 ( 98%) ispitivanih studenata, znalo je nabrojati glavne i sporedne strane svijeta, dok je 0 (0%) studenata znalo navesti poluotoke u Republici Hrvatskoj. Najslabije ukupno znanje pokazali su studenti 3. godine s 28% točnih odgovora, nakon njih su studenti 4. godine 33% i 5. godine 38% točnih odgovora. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Edita Borić
(mentor)