Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 636875

Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva


Žderić, Mirna
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 636875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva
(Teacher education Students' Knowledge of the Contents of Nature and Society)

Autori
Žderić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
24.06

Godina
2013

Stranica
35

Mentor
Borić, Edita

Ključne riječi
učitelj; kompetencije; znanja; studenti; Priroda i društvo
(teacher competence; knowledge; students; Nature and Society)

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi koliko studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu poznaju sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva. Uzorak istraživanja čine ukupno 263 studenta. U istraživanju je kao instrument korišten ispit znanja koji sadrži 64 zadatka objektivnog tipa. Ispit znanja podijeljen je na sljedeća područja: „Zemljopis“, „Priroda“, „Promet“, „Ljudsko tijelo i zdravlje“, „Povijest“ i „Kultura“. Rezultati istraživanja pokazuju da su studenti svih triju godina koje su bile uključene u istraživanje, najbolje znanje pokazali iz područja „Povijest“, a najlošije iz područja „Promet“. Najviše, 259 ( 98%) ispitivanih studenata, znalo je nabrojati glavne i sporedne strane svijeta, dok je 0 (0%) studenata znalo navesti poluotoke u Republici Hrvatskoj. Najslabije ukupno znanje pokazali su studenti 3. godine s 28% točnih odgovora, nakon njih su studenti 4. godine 33% i 5. godine 38% točnih odgovora. Iz dobivenih rezultata može se zaključiti da studenti 3., 4. i 5. godine Integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog Učiteljskog studija u Osijeku i Integriranog preddiplomskog i diplomskog dislociranog Učiteljskog studija u Slavonskom Brodu ne poznaju dovoljno sadržaje nastavnog predmeta Prirode i društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
245-0000000-3613 - Usmjerenost nastave prirode i društva na razine postignuća učenika (Borić, Edita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Edita Borić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žderić, Mirna
Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek
Žderić, M. (2013) 'Znanja studenata Učiteljskog studija o sadržajima Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}deri\'{c}, Mirna}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {u\v{c}itelj, kompetencije, znanja, studenti, Priroda i dru\v{s}tvo}, title = {Znanja studenata U\v{c}iteljskog studija o sadr\v{z}ajima Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {u\v{c}itelj, kompetencije, znanja, studenti, Priroda i dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}deri\'{c}, Mirna}, year = {2013}, pages = {35}, keywords = {teacher competence, knowledge, students, Nature and Society}, title = {Teacher education Students' Knowledge of the Contents of Nature and Society}, keyword = {teacher competence, knowledge, students, Nature and Society}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font