Pregled bibliografske jedinice broj: 635794
PARTNERSTVO ILI SURADNJA?- ODNOSI OBITELJI I USTANOVE RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA
PARTNERSTVO ILI SURADNJA?- ODNOSI OBITELJI I USTANOVE RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA, 2013., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Mostar
CROSBI ID: 635794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PARTNERSTVO ILI SURADNJA?- ODNOSI OBITELJI I USTANOVE RANOG I PREDŠKOLSKOG ODGOJA
(PARTNERSHIP OR COOPERATION?- RELATIONSHIPS BETWEEN FAMILIES AND INSTITUTION OF EARLY AND PRESCHOOL EDUCATION)
Autori
Perković, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Mostar
Datum
03.07
Godina
2013
Stranica
32
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
obitelj; ustanove ranog i predškolskog odgoja; suradnja; partnerstvo
(family; institution of early and preschool education; cooperation; partnership)
Sažetak
Dijetetov pravilan rast i razvoj je iznimno značajan od samoga početka njegova djetinjstva. Obitelj i dječji vrtić, trebaju biti kvalitetna mjesta boravka, gdje svi, i dijete i roditelj i odgojitelj mogu uspješno i trajno zadovoljavati svoje potrebe. Vrtić, obitelj i ostale odgojno- obrazovne ustanove, imaju podijeljenu odgovornost u odgajanju zdravih, uravnoteženih i za život spremnih osoba. Veoma je važno da roditelji i odgojitelji međusobno surađuju, te da u suradnju ulažu mnogo povjerenja, otvorenosti, tolerancije. Kvalitetna suradnja roditelja i odgojitelja vodi prema partnerstvu, povjerenju, pozitivnom ozračju koje omogućuje sigurnost djetetu. Kvalitetnim partnerstvom obitelji i ustanove na dobitku su i roditelji i djeca i odgojitelji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija