Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 63326

Interakcija potrošača i tržišta prehrambenih proizvoda


Petrač, Božidar; Deže, Jadranka; Tolušić, Zdravko
Interakcija potrošača i tržišta prehrambenih proizvoda // XXXVI Znastveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 63326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcija potrošača i tržišta prehrambenih proizvoda
(Interaction of consumers and food products market)

Autori
Petrač, Božidar ; Deže, Jadranka ; Tolušić, Zdravko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XXXVI Znastveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Kovačević, Vlado - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000

Skup
XXXVI Znastveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 22.02.2000. - 25.02.2000

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tržište; poljoprivredno prehrambeni proizvođači; kupci
(market; Food´s production; consumers)

Sažetak
U današnjim uvjetima razvoja gospodarskog sustava poslovanje poljoprivredno prehrambenih proizvođača je u velikoj mjeri usmjereno k potrebama tržišta. Tržišno usmjereni proizvođači koji se koriste metodama istraživanja tržišta i nastoje svojom proizvodima unaprijediti ponudu na tržištu na dobrom su putu da i u budućem razdoblju uspješno posluju. Na tržištu prehrambenih proizvoda kao mjestu gdje se susreću ponuda i potražnja, potrošači su važan čimbenik postojeće uzročno–posljedične veze. Pilot istraživanjem kupaca-potrošača prosječne starosti 42 godine utvrđeno je da 66, 34% ispitanika nabavlja proizvode više puta tjedno. Od ukupnog broja ispitanika 62% kontrolira rok uporabe, dok sastav prehrambenih proizvoda provjerava tek 16, 83%. Kupci traže točno određene proizvođače za pojedine proizvode u 76, 24% slučajeva, ali su istodobno mišljenja da je podrijeklo proizvoda na ovitku (domaći, uvozni) slabo uočljivo. Mišljenje da su proizvodi domaćih proizvođača niže kakvoće i viših cijena zastupljeno je kod 59, 40% kupaca, dok svega 13, 86% njih daje prednost domaćim proizvodima. Analiza je ukazala na mišljenje kupaca-potrošača koji naglašavaju nedovoljnu promidžbu, preporuku i loš ovitak domaćih proizvoda (33, 66%), te njihovu lošu kakvoću i više cijene (29, 70%).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdravko Tolušić (autor)

Avatar Url Jadranka Deže (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrač, Božidar; Deže, Jadranka; Tolušić, Zdravko
Interakcija potrošača i tržišta prehrambenih proizvoda // XXXVI Znastveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2000. (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Petrač, B., Deže, J. & Tolušić, Z. (2000) Interakcija potrošača i tržišta prehrambenih proizvoda. U: Kovačević, V. (ur.)XXXVI Znastveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Petra\v{c}, Bo\v{z}idar and De\v{z}e, Jadranka and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko}, editor = {Kova\v{c}evi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {69}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, poljoprivredno prehrambeni proizvo\dja\v{c}i, kupci}, title = {Interakcija potro\v{s}a\v{c}a i tr\v{z}i\v{s}ta prehrambenih proizvoda}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, poljoprivredno prehrambeni proizvo\dja\v{c}i, kupci}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Petra\v{c}, Bo\v{z}idar and De\v{z}e, Jadranka and Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko}, editor = {Kova\v{c}evi\'{c}, V.}, year = {2000}, pages = {69}, keywords = {market, Food´s production, consumers}, title = {Interaction of consumers and food products market}, keyword = {market, Food´s production, consumers}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font