Pregled bibliografske jedinice broj: 632869
ODGAJATELJ I RAZVOJ DJETETOVIH KOMPETENCIJA U USTANOVI RANOG ODGOJA
ODGAJATELJ I RAZVOJ DJETETOVIH KOMPETENCIJA U USTANOVI RANOG ODGOJA, 2013., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Mostar
CROSBI ID: 632869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ODGAJATELJ I RAZVOJ DJETETOVIH KOMPETENCIJA U USTANOVI RANOG ODGOJA
(EDUCATOR AND DEVELOPMENT OF CHILD COMPETENCES IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION)
Autori
Vrdoljak, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Mostar
Datum
07.06
Godina
2013
Stranica
45
Mentor
Maja Ljubetić
Ključne riječi
dijete; razvoj kompetencija; odgajatelj
(child; competence development; educator)
Sažetak
U ranom djetinjstvu djeca uče s lakoćom i kompetencije razvijaju brzinom koju nikada više neće postići. O uvjetima koje im pružamo, ovisi kako će i hoće li svoju urođenu dispoziciju za učenjem primjeniti tj. hoće li svoje potencijale maksimalno iskoristiti. Stoga je od izuzetnog značaja da odgajatelji osvijeste važnost vlastite uloge u izgradnji institucijskog konteksta koji promovira individualni pristup svakom pojedinom djetetu i podupire sve aspekte njegova razvoja. Da bi odgajatelj kvalitetno odgovorio na izazove suvremene odgojno-obrazovne prakse, nužno je kontinuirano unaprijeđenje profesionalnih kompetencija tj. spremnost na cjeloživotno istraživanje i učenje. Takav model nudi ustanova koja se razvija u smjeru zajednice koja uči tj. zajednice u kojoj se kroz vlastitu refleksivnu praksu, kontinuirano izgrađuje novo znanje i razumijevanje. Na stručnom timu ustanove, a poglavito na pedagogu je odgovornost za uspostavljanje i kontinuirano njegovanje suradničke kulture u ustanovi te iniciranja cjeloživotnog učenja u njoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Napomena: Uz otisnutu verziju rada nalazi se i pol-satni video zapis provedenog akcijskog istraživanja.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu