Pregled bibliografske jedinice broj: 631516
Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta
Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta // 2nd International Methodological Conference
Subotica, 2013. str. 54-- (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 631516 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda za procjenu efekata nastave kolegija kineziologije kod studenata Učiteljskog fakulteta
(Method for estimating the effect of teaching kinesiology course for Faculty of education students)
Autori
Vidranski, Tihomir ; Tomac, Zvonimir ; Šumanović, Mara ; Rastovski, Dražen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
2nd International Methodological Conference
/ - Subotica, 2013, 54--
ISBN
978-86-87095-30-4
Skup
The efficiency of teaching methodology for teacher and preschool teacher training students in the purpose of education of higher quality
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 24.05.2013. - 25.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kineziologija ; kvaliteta nastave ; studenti ; učitelji
(kinesiology ; the quality of teaching ; students ; teacher)
Sažetak
U području TZK kompetencije se odnose na transformacije kinantropoloških obilježja u učinkovitu upotrebu znanja u praktičnim situacijama. Prema izvedbenom planu kolegija Kineziologija Učiteljskog fakulteta u Osijeku očekivani ishodi (opće i specifične kompetencije – znanja/vještina) omogućuju studentu razumijevanje i osposobljenost primijene osnovnih kinezioloških zakonitosti o utjecaju tjelesne aktivnosti na različite segmente antropološkog statusa učenika. Stoga, antropološka analiza sadržaja nastave TZK predstavlja osnovnu kompetenciju učitelja, a konstrukcija i validacija pouzdanih upitnika za procjenu antropološke analize predstavlja polazne pretpostavke za uspješnu procjenu efekta nastave kineziologije. Uzorak ispitanika činilo je 32 studenata treće godine Fakulteta. Ispitanici su procjenjivali 26 sadržaja nastave za 4. razred osnovne škole iz predmeta TZK u 8 varijabli motoričkih sposobnosti (6656 podataka) tako da su na predloženoj ljestvici zaokružili ocjenu za koju oni smatraju da najbolje opisuje ispoljavanje pojedine motoričke sposobnosti u promatranoj kretnoj strukturi. Ocjene su se kretale od 1 za minimalnu ispoljenost do 6 za maksimalnu ispoljenost motoričke sposobnosti u kretnoj strukturi. Rezultati su obrađeni u programskom paketu "Statistica, ver 7.1". Upitnik za ekspertnu procjenu kvalitete antropološke analize sadržaja nastave TZK za 4. razred OŠ sadržavao je 8 čestica od koje svaka ukazuju na visok stupanj pouzdanosti. U analizi pouzdanosti testa dobiveni su sljedeći prosječni koeficijenti pouzdanosti(min:0, 78, max:0, 94): Cronbach : 0, 8842 i standardizirana : 0, 8912. Ovako visoki koeficijenti, gotovo 1, govore o visokoj pouzdanosti mjernog instrumenta za procjenu efekata nastave iz kolegija Kineziologije u kompetencijama antropološke analize nastavnih sadržaja. Konstruirani upitnik pokazao je dobre mjerne karakteristike i visoku pouzdanost predmeta mjerenja. Upitnik je procjenjen na populaciji osoba studentske dobi kojoj će antropološka analiza nastavnih sadržaja kao faza programiranja u nastavi TZK vjerojatno biti životna profesija. Sam upitnik može pomoći u boljem definiranju hijerarhijske strukture anropološkog prostora nastavnih sadržaja TZK te biti od koristi u izradi efikasnijih instrumenata za procjenu efekta nastave kineziologije učiteljskih studija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Zvonimir Tomac
(autor)
Dražen Rastovski
(autor)
Mara Šumanović
(autor)
Tihomir Vidranski
(autor)