Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 631001

Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova


Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Gluvačević, Dejan
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova // Međunarodne studije, XII (2012), 3-4; 9-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 631001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova
(The role of film in the branding of countries, regions and cities)

Autori
Skoko, Božo ; Brčić, Tihoni ; Gluvačević, Dejan

Izvornik
Međunarodne studije (1332-4756) XII (2012), 3-4; 9-36

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
film ; promocija ; država ; destinacija ; brendiranje ; turizam ; oglašavanje
(film ; promotion ; country ; destination ; brending ; tourism ; advertising)

Sažetak
Rad se bavi važnošću brendiranja u suvremenim međunarodnim odnosima. Naime, na izrazito konkurentskom tržištu države, regije i gradovi međusobno se natječu kako bi privukli međunarodnu pozornost, turiste, ulagače, kupce svojih proizvoda ili pak smanjili broj neprijatelja. Pritom nastoje upravljati vlastitim identitetom i imidžom, odnosno brendirati se, koristeći marketing, odnose s javnošću, javnu diplomaciju i druga komunikacijska sredstva. U tom kontekstu rad analizira snagu filma u jačanju i promjeni imidža država, regija i gradova. Autori navode primjere mnogobrojnih država koje su iskoristile film kako bi stekle popularnost, odnosno jačale ili pak mijenjale uvriježene percepcije. Također analiziraju fenomen vanjskog brendiranja, odnosno slučajeve kad filmovi utječu na imidž pojedine države ili naroda, neovisno o njihovoj volji. Posebnu pozornost posvećuju ulozi tema i filmskih žanrova u promociji država, regija i gradova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
015-0152482-2476 - JAVNOST, ELITE, MEDIJI I KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA ULASKA HRVATSKE U EU (Blanuša, Nebojša, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dejan Gluvačević (autor)

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Gluvačević, Dejan
Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova // Međunarodne studije, XII (2012), 3-4; 9-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Skoko, B., Brčić, T. & Gluvačević, D. (2012) Uloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova. Međunarodne studije, XII (3-4), 9-36.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Br\v{c}i\'{c}, Tihoni and Gluva\v{c}evi\'{c}, Dejan}, year = {2012}, pages = {9-36}, keywords = {film, promocija, dr\v{z}ava, destinacija, brendiranje, turizam, ogla\v{s}avanje}, journal = {Me\djunarodne studije}, volume = {XII}, number = {3-4}, issn = {1332-4756}, title = {Uloga igranog filma u brendiranju dr\v{z}ava, regija i gradova}, keyword = {film, promocija, dr\v{z}ava, destinacija, brendiranje, turizam, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o and Br\v{c}i\'{c}, Tihoni and Gluva\v{c}evi\'{c}, Dejan}, year = {2012}, pages = {9-36}, keywords = {film, promotion, country, destination, brending, tourism, advertising}, journal = {Me\djunarodne studije}, volume = {XII}, number = {3-4}, issn = {1332-4756}, title = {The role of film in the branding of countries, regions and cities}, keyword = {film, promotion, country, destination, brending, tourism, advertising} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font