Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 630573

Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini


Perčević, Hrvoje
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, 10 (2008), 65-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 630573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
(Specifics of master budget preparation in merchandising companies)

Autori
Perčević, Hrvoje

Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 10 (2008); 65-70

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
poslovni plan; operativni plan; financijski plan; trgovinčka poduzeća
(master budget; operating budget; financial budget; merchandising companies)

Sažetak
Poslovni plan temeljni je upravljački izvještaj menadžmenta poduzeća u kojemu se na sistematizirani način kvantificirano iskazuju ciljevi i planirane poslovne aktivnosti poduzeća za određeno buduće razdoblje. Na taj način plan je i osnovni instrument putem kojeg se usmjerava rast i razvoj poduzeća te ocjenjuje efikasnost samog menadžmenta poduzeća. Metodologija sastavljanja i struktura poslovnog plana u trgovačkim poduzećima jednostavnija je nego kod proizvodnih poduzeća zbog prirode samih poslovnih procesa i aktivnosti. Svako poduzeće, nevezano za vrstu djelatnosti i veličinu, trebalo bi razvijati metodologiju sastavljanja poslovnog plana kako bi plan bio objektivniji, ali i razvojni. Mala poduzeća u načelu nisu sklona planiranju odnosno sastavljanju poslovnog plana, držeći to dodatnim i nepotrebnim troškom. Međutim, u današnjim poslovnim uvjetima poslovni plan i planiranje je nužno budući da se na taj način usmjerava i održava tržišna pozicija svakog poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Hrvoje Perčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perčević, Hrvoje
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, 10 (2008), 65-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Perčević, H. (2008) Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini. Računovodstvo i financije, 10, 65-70.
@article{article, author = {Per\v{c}evi\'{c}, Hrvoje}, year = {2008}, pages = {65-70}, keywords = {poslovni plan, operativni plan, financijski plan, trgovin\v{c}ka poduze\'{c}a}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {10}, issn = {0350-4506}, title = {Specifi\v{c}nosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini}, keyword = {poslovni plan, operativni plan, financijski plan, trgovin\v{c}ka poduze\'{c}a} }
@article{article, author = {Per\v{c}evi\'{c}, Hrvoje}, year = {2008}, pages = {65-70}, keywords = {master budget, operating budget, financial budget, merchandising companies}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo i financije}, volume = {10}, issn = {0350-4506}, title = {Specifics of master budget preparation in merchandising companies}, keyword = {master budget, operating budget, financial budget, merchandising companies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font