Pregled bibliografske jedinice broj: 630573
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini // Računovodstvo i financije, 10 (2008), 65-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 630573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti sastavljanja poslovnog plana u trgovini
(Specifics of master budget preparation in merchandising companies)
Autori
Perčević, Hrvoje
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 10
(2008);
65-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovni plan; operativni plan; financijski plan; trgovinčka poduzeća
(master budget; operating budget; financial budget; merchandising companies)
Sažetak
Poslovni plan temeljni je upravljački izvještaj menadžmenta poduzeća u kojemu se na sistematizirani način kvantificirano iskazuju ciljevi i planirane poslovne aktivnosti poduzeća za određeno buduće razdoblje. Na taj način plan je i osnovni instrument putem kojeg se usmjerava rast i razvoj poduzeća te ocjenjuje efikasnost samog menadžmenta poduzeća. Metodologija sastavljanja i struktura poslovnog plana u trgovačkim poduzećima jednostavnija je nego kod proizvodnih poduzeća zbog prirode samih poslovnih procesa i aktivnosti. Svako poduzeće, nevezano za vrstu djelatnosti i veličinu, trebalo bi razvijati metodologiju sastavljanja poslovnog plana kako bi plan bio objektivniji, ali i razvojni. Mala poduzeća u načelu nisu sklona planiranju odnosno sastavljanju poslovnog plana, držeći to dodatnim i nepotrebnim troškom. Međutim, u današnjim poslovnim uvjetima poslovni plan i planiranje je nužno budući da se na taj način usmjerava i održava tržišna pozicija svakog poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija