Pregled bibliografske jedinice broj: 630147
Učeća organizacija u novoj ekonomiji
Učeća organizacija u novoj ekonomiji // Interdisciplinary Management research IX / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013. str. 183-195 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 630147 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeća organizacija u novoj ekonomiji
(Learning organization in new economy)
Autori
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša:
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinary Management research IX
/ Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo: - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2013, 183-195
ISBN
978-953-253-117-6
Skup
Interdisciplinary Management research IX
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.05.2013. - 12.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učeća organizacija ; nova ekonomija ; strategijski menadžment
(learning organization ; new economy ; strategic management)
Sažetak
Suvremeno okruženje obilježavaju stalne promjene i rastuća kompleksnost. Uspjeh za pojedince i organizacije u takvom okruženju zahtijeva fleksibilmost i cjeloživotno učenje. Organizacije koje su implementirale strukturu, procese i organizacijsku kulturu koja potiče kontinuirano individualno, timsko i organizacijsko učenje koje rezultira stalnim promjenama u ponašanju i organizacijskim procesima je organizacija koja uči. Organizacija koja uči nije nov predmet istraživanja i nije nepoznata menadžerima. Kako bi omogućili izgradnju organizacije koja uči, mnogi autori razvili su koncepte i definirali specifične aktivnosti koje menadžmentu mogu pomoći da postignu cilj izgradnje i mjerenja organizacije koja uči u svojim poduzećima. U ovom radu opisujuemo nekoliko tih konstrukata s naglaskom na Tri modula organizacije koja uči, autora David A. Garvin, Amy C. Edmondson and Francesca Gino. Temeljem tog konstrukta proveli smo istraživanje na prigodnom uzorku i pokazali da hrvatska poduzeća nisu uspjela implementirati organizaciju koja uči. Rezultati ovog istraživanja mogu donositeljima odluka poslužiti kao smjernice za poboljšanje procesa učenja u njihovim organizacijama.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Indexed in:EBSCOhost, RePEc, EconPapers, Socionet
POVEZANOST RADA
Projekti:
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Meler, Marcel, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
EFFECTUS veleučilište