Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 630041

Pedagoški kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dječje potencijalne darovitosti


Puljić, Maja
Pedagoški kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dječje potencijalne darovitosti, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Mostar


CROSBI ID: 630041 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dječje potencijalne darovitosti
(Pedagogical context of preeschool institutions in function of discovering and developing potential children's giftedness)

Autori
Puljić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Mostar

Datum
17.05

Godina
2013

Stranica
31

Mentor
Ljubetić, Maja

Ključne riječi
dijete; roditelj; potencijalna darovitost; ustanove ranog i predškolskog odgoja
(child; parent; potential giftedness; institutions for early age upbringing)

Sažetak
Darovitu djecu ponekad nije lako prepoznati, ali za potaknuti djetetovu darovitost i razvijati je nikad nije kasno. Stoga, izuzetno je značajno poticanje darovitosti kod djece osiguravajući uvjete i raznolike materijale djeci za rad. Gotovo svako dijete od rođenja posjeduje jednu ili više potencijalnih darovitosti. Darovito dijete je dijete koje ima iznadprosječne sposobnosti i specifične osobine ličnosti. Važnu ulogu u rastu, razvoju, kao i odgoju darovite djece imaju roditelji, odnosno obitelj darovitog djeteta. S obzirom na to da darovita djeca u nekim područjima svog razvoja uče brže i lakše od prosječnog djeteta, potreban im je širi raspon aktivnosti od uobičajenih. Zbog toga je potrebno osigurati raznovrsne poticaje kao i ohrabrivati djetetovo učenje i istraživanje te mu osigurati adekvatne materijale za igru i učenje. Također, važno je osigurati što više mogućnosti stjecanja iskustava, jer je kvalitetno rano iskustvo presudno za kasniji razvoj visokih sposobnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Maja Ljubetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Puljić, Maja
Pedagoški kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dječje potencijalne darovitosti, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Mostar
Puljić, M. (2013) 'Pedagoški kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dječje potencijalne darovitosti', diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Mostar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pulji\'{c}, Maja}, year = {2013}, pages = {31}, keywords = {dijete, roditelj, potencijalna darovitost, ustanove ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, title = {Pedago\v{s}ki kontekst ustanova ranog odgoja u funkciji otkrivanja i razvijanja dje\v{c}je potencijalne darovitosti}, keyword = {dijete, roditelj, potencijalna darovitost, ustanove ranog i pred\v{s}kolskog odgoja}, publisherplace = {Mostar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pulji\'{c}, Maja}, year = {2013}, pages = {31}, keywords = {child, parent, potential giftedness, institutions for early age upbringing}, title = {Pedagogical context of preeschool institutions in function of discovering and developing potential children's giftedness}, keyword = {child, parent, potential giftedness, institutions for early age upbringing}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font